Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۱ میلیارد تومان کالای قاچاق از ۲۴ قاچاقچی در غرب استان تهران خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله به محله ۶۵۸ سارق دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در نمایشگاه کشفیات بیستمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور شهرستان‌های غرب استان تهران با اشاره به اجرای 383 فقره احکام قضایی اظهار داشت: 1626 نفر با احکام قضایی در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دستگیری 658 سارق در 6 شهرستان غرب استان تهران اشاره کرد و افزود: 654 انواع اقلام سرقتی از متهمان و سارقان کشف شده که به مالباختگان عودت داده می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه به کشف 155 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد و گفت: 127 مورد انواع جعل و کلاهبرداری توسط پلیس تخصصی در غرب استان کشف و متهمان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

ظهیری با تأکید بر برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در غرب استان تهران بیان کرد: 83 نفر از اراذل و اوباش در این رابطه دستگیر و 29 قبضه سلاح شکاری و جنگی و بیش از 80 سلاح سرد از آن‌ها کشف شد.

وی به کشف 156 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ اشاره و تصریح کرد: 718 نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در غرب استان تهران دستگیر شد.

بازجویی از قاتل پرندی ادامه دارد/ دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکنواقعیت کلیپ منتشر شده از دستگیری یک فرد در بندرعباس چه‌بود؟دستگیری فروشنده موادمخدر به دانش‌آموزان دبیرستانی مشیریه

ظهیری به تحویل معتادان متجاهر در طرح امنیت اجتماعی محله مور به کمپ‌های بازپروری اشاره کرد و ابراز داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا 24 نفر از قاچاقچیان بزرگ با ارزش بیش از 31 میلیارد تومان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم در مشارکت و همکاری با پلیس و فوریت‌های 110 یار و یاور مأموران انتظامی باشند تا آرامش مستمر شهرهای غرب استان تهران را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲