Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:37:14 GMT

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۶۵۷۵

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش و تمرینات نظامی از پیش اعلام نشده در مرزهای لبنان خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود: این رزمایش از امروز یکشنبه آغاز شدت تا روز سه شنبه ادامه خواهد یافت. این رزمایش شامل تحرک فعال نیروهای ارتش می‌شود و در زمان برگزاری آن، صدای انفجار در مرزها شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی شد که این رزمایش بخشی از برنامه آموزشی نظامی سالانه ۲۰۲۲ است.

در خبری دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: چند جنگنده آمریکایی «بی- ۵۲» در مسیر عزیمت خود به خلیج فارس از حریم هوایی اسرائیل عبور کرده اند.

این رسانه‌ها همچنین خبر دادند: یک هیئت امنیتی اسرائیلی متشکل از افسران ارتش با هدف توسعه و تحکیم همکاری‌ها با مصر به قاهره پایتخت این کشور سفر کرده است.

این تحولات در حالی است که صبح امروز یکشنبه ده‌ها لنج و شناور دریایی از بندر طرابلس لبنان به سوی منطقه الناقوره، در مرز دریایی این کشور با فلسطین اشغالی، روانه شدند تا بر لزوم بهره مندی لبنانی‌ها از ثروت‌های دریایی شأن تاکید کنند. لبنانی‌ها این راهپیمایی دریایی را در حمایت از ثروت‌های نفتی و گازی کشورشان در دریای مدیترانه علیه زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

کد خبر 5581290

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رزمایش نظامی مذاکرات ترسیم مرز لبنان و رژیم صهیونیستی روسیه عراق اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ اوکراین سوریه اتحادیه اروپا تایوان افغانستان ایران کرانه باختری ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی درباره «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل نوشت که صهیونیست‌ها، وی را به خاطر تحمیل بزرگترین شکست نظامی تاریخ به این رژیم و به عنوان کسی که نتوانست شکست را به پیروزی تبدیل کند، به یاد خواهند آورد.

این در حالی است که هالیوی امروز در نامه‌ای سرگشاده خطاب به توده صهیونیست‌ها، به شکست از مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی اعتراف کرد.

استعفا‌ها و نامه‌های عذرخواهی فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که کابینه جنگ این رژیم، امروز بعدازظهر برای بررسی آخرین تحولات مربوط به آتش‌بس تشکیل جلسه می‌دهد.

پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، انتظار می‌رود «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) نیز به هالیوا پیوسته و از سمت خود استعفا دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا