Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@14:48:55 GMT

نشانگر باتری آیفون تغییر خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۸۳۱۳

نشانگر باتری آیفون تغییر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین بار در آیفون X به دلیل کمبود فضای ناشی از ناچ نماگر باتری آیفون بدون درصد شد که تنها نمایشی بصری از میزان انرژی باقی‌مانده گوشی شما را نشان می‌داد و کاربر را مجبور می‌کرد برای مشاهده درصد دقیق به مرکز کنترل برود.

بیشتر بخوانید: ارتباط شگفت انگیز قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشتها بختک چیست؟

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۱، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی این گزینه درصد باتری جدید را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از آنجایی که شایعه شده است در آیفون ۱۴ پرو دو بریدگی موجود در بالای نمایشگرها به‌صورت یک بریدگی واحد ارئه خواهند شد. باید فضای کافی برای گنجاندن نماد باتری و درصد وجود داشته باشد. اپل همچنین می تواند از مزایای صفحه نمایش اضافی آیفون ۱۴ پرو برای جابجایی نماد سرویس سلولی به سمت چپ صفحه در زمانی که گوشی قفل است و در عین حال مرکز اعلان و نشانگر باتری را به سمت راست اضافه کند، استفاده کند.

نمایشگر همیشه روشن آیفون چگونه خواهد بود؟

ظاهراً کاربران می توانند ظاهر صفحه نمایش را زمانی که دستگاهشان قفل است به طور کامل شخصی سازی کنند و به آن ها اجازه داده می‌شود تا رنگ پیش زمینه تصویر زمینه خود را تنظیم کنند و در حالی که بقیه صفحه نمایش تاریک باقی می ماند تنها بخشی از تصویر نشان داده شود.

شایعه شده است که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بخش عمده ای از به روزرسانی هایی را که اپل ممکن است برای توجیه افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری از آنها استفاده کند، دریافت خواهند کرد. برنامه‌ریزی اپل هر چه باشد، برای فهمیدن این موضوع نیازی به صبر زیادی نیست چراکه رویداد Far Out اپل تنها چند روز دیگر در ۷ سپتامبر برگزار خواهد شد.

۵۸۲۲۷

کد خبر 1669979

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیفون اپل موبایل تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی

ذوقی با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه درصد تغییر شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد گفت: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی که به ۶۳.۹ درصد رسید در فروردین ماه ۱۴۰۳ به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافت.

 ذوقی اظهار کرد: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوار‌های آذربایجان شرقی سال جدید را با کاهش تورم آغاز کردند.

وی افزود: براساس این شاخص خانوار‌های استان در فرودین ماه ۱۴۰۳ به طور میانگین حدود ۲۹.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالا‌ها و خدمات یکسان» هزینه کردند.

ذوقی با بیان اینکه تورم ماهانه خانوار‌های استان نشان دهنده درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه قبل است گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تورم ماهانه خانوار‌های استان برابر ۲.۹ درصد بود که در مقام مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد افزایش داشت که به نظر می‌رسد به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید نوروز و تغییر در سطح ارائه خدمات و کالا‌ها باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد