Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:47:00 GMT

مدافع تیم ملی فوتبال ایران از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۸۵۶۵

مدافع تیم ملی فوتبال ایران از بیمارستان مرخص شد

تیم فوتبال کایسری اسپور شب گذشته همراه با سیدمجید حسینی مدافع ایرانی خود به مصاف فنرباغچه رفت و برابر این تیم شکست خورد.

در این بازی که به میزبانی فنرباغچه برگزار شد، حسینی در دقیقه ۲۸ بعد از برخورد با «ژائو پدرو» بازیکن تیم حریف و به دلیل آسیب دیدگی سر، روی زمین افتاد و دقایقی شرایط بسیار نامناسبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی البته بعد از حضور کادر پزشکی کایسری اسپور در زمین، تحت مداوا قرار گرفت و سپس به بازی ادامه داد. این وضعیت تا دقیقه ۵۸ ادامه داشت؛ جایی که حسینی به خاطر سرگیجه مجبور به ترک زمین شد و سرمربی کایسری او را تعویض کرد. حسینی در نهایت به خاطر این اتفاق به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد.

باشگاه کایسری امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای، آخرین وضعیت مدافع ایرانی خود را تشریح کرد و خبر از ترخیص او داد.

در این بیانیه آمده است که حسینی در بیمارستان تحت نظر قرار گرفت و هیچ‌گونه وضعیت نامطلوبی از سلامتی او مشاهده نشد. در نتیجه این مدافع بعد از تکمیل آزمایشات و بررسی‌ها، ترخیص شد.

کد خبر 5581484 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدمجید حسینی تیم فوتبال کایسری اسپور ترکیه ترکیه بیمارستان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج شیخ دیاباته تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان قایقرانی مهدی طارمی کمیته ملی المپیک کریم انصاریفرد فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد