Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:47:56 GMT

مجوز حضور هزار تماشاگر بانو برای بازی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۹۸۱۷

مجوز حضور هزار تماشاگر بانو برای بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، تیم های استقلال و پیکان در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند. پس از باز شدن پای هواداران بانو به مسابقات لیگ برتر و در دیدار آبی های پایتخت و مس کرمان، اکنون یک بار دیگر تماشاگران زن می توانند بازی تیم مورد علاقه خود را از نزدیک تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با صدور مجوز از سوی شورای تأمین استان تهران، هزار هوادار بانو می توانند بازی استقلال و پیکان را از نزدیک تماشا کنند. پیش از این مجوز حضور 500 هوادار خانم در ورزشگاه آزادی داده شده بود که حالا با این مصوبه، تعداد بانوان دو برابر شده است.

البته برای دیدار پرسپولیس و صنعت نفت نیز مجوز حضور 500 هوادار در ورزشگاه صادر شد که عملا بیش از 2 هزار تماشاگر زن توانستند وارد استادیوم شده و بازی سرخپوشان را از نزدیک به نظاره بنشینند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام