Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@16:41:04 GMT

انهدام باند جعل اسناد دولتی و شخصی در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۱۰۰۴

انهدام باند جعل اسناد دولتی و شخصی در مراغه

سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی مراغه گفت: با تلاش ماموران آگاهی، اعضای این باند پنج نفره جاعلان اسناد دولتی و شخصی در مراغه به دام پلیس افتادند.
 

اوافزود: در بازرسی از محل فعالیت اعضای این باند ۱۰۴ عدد مهر دستگاه‌های دولتی و دفاتر اسناد رسمی شهرستان‌ها و استان‌ها مختلف و کارشناسان دستگاه‌های دولتی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین از محل فعالیت این جاعلان بیش از ۵۰۰ برگ اسناد رسمی جعلی به دست آمد.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه، در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری، دو دستگاه لب تاپ، دو دستگاه چاپگر، یک دستگاه کامپیوتر و ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شده است.

محمدی با بیان اینکه جاعلان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند افزود: بیشتر زمینه فعالیت این افراد جعل سند خودرو‌ها و وکالت‌های تعویض پلاک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد