Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسدی راد عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت کار و رفاهی اجتماعی گفت: استان بوشهر پذیرای صنعت است و کار در صنعت و تصادفات از جمله عوامل مهم است که اخیراً باعث معلولیت در استان می‌شود.

وی افزود: بیشترین کمیسیون‌های تشخیص معلولیت اخیر افرادی بوده اند که تصادف و کار در صنعت باعث معلولیتشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی راد عنوان داشت: تصادفات جاده‌ای علاوه بر هزینه سنگین برای خانواده‌ها به دولت نیز خسارت وارد می‌کنند که این افراد جهت گرفتن خدمات به بهزیستی مراجعه و حدود ۴۳ مورد اقلام و وسایل توانبخشی به این افراد ارائه می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر عنوان داشت: جامعه رو به سالمندی است و استان بوشهر هم مستثنی نیست و افراد نیاز به خدمات تخصصی هستند که اگر به موقع اقدام نشود سالمندی با معلولیت خواهند داشت.

وی افزود: افرادی که پنج سال پایان خدمتشان است باید از خدمات ویژه ورزشی و فیزیوتراپی در یافت کنند که بازنشستگی سالمی را داشته باشند.

کد خبر 5581784

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی بوشهر بهزیستی بوشهر اربعین حسینی بوشهر اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین هفته دولت اردبیل خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مرز مهران گرگان عکس استانها خراسان رضوی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند