Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت مردمی بودن مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران نباید غرق در کارتابل‌های اداری شوند و خود را ملزم به حضور در جمع مردم بدانند.

سید علی مهاجر شامگاه یکشنبه ۱۳ شهریور در هیئت اندیشه‌ورز رسانه استان گلستان اظهار کرد: در تمامی اقدامات و پروژه‌ها باید پیوست رسانه ای مورد تاکید قرار گیرد، متاسفانه در فضای رسانه‌ بی‌تقوایی بیداد می کند حال آنکه خدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت عملیات روانی پیش از حادثه شروع می شود نه آنکه در زمان بحران به آن پرداخته شود، با اشاره به شکل‌گیری هیئت اندیشه‌ورز رسانه در استان تصریح کرد: باید کار شبکه‌ای انجام داد و کارها به مدل تبدیل شود، هیئت‌های اندیشه‌ورز یک جمع مردمی و نخبگانی است و رویکرد آن اجرای کار مردمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت هم‌افزایی و به‌کارگیری خرد جمعی در امورات مختلف تاکید کرد و یادآور شد: با اقدامات و کارهای جزیره ای، کارها به ثمر نمی‌رسد، متاسفانه استان ما درگیری بداخلاقی‌های حزبی، سیاسی و گروهی است و برخی از بداخلاقی ها و بی مهری ها در حق مردم به دلیل آن است که خداوند را حاضر و ناظر نمی‌بینیم.

مهاجر، هیئت اندیشه ورز را فرصتی برای مطالبه‌گری از مدیران برشمرد و ابراز داشت: هیئت اندیشه‌ورز در بخش های مختلف می تواند برای مدیران فرصت و یا تهدید باشد، مدیران نباید در کارتابل های اداری غرق شوند و باید خود را ملزم به حضور در جمع مردم بدانند.

وی با بیان اینکه کار در هیئت اندیشه‌ورز هویت دارد و مستقل است، تاکید کرد: هیئت اندیشه ورز خرد جمعی است، اگر این جریان و فرصت اندیشه ورز تاکنون تشکیل می شد، می‌توانست اقدامات مهم و اثرگذاری را در استان انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه عملکرد ناقص برخی از مدیران خیانت به خون شهداست، خاطرنشان کرد: در شکل‌گیری ۸۷ آب‌بندان غیرمجاز در استان گلستان ظلم اتفاق افتاده و متاسفانه برخی از دستگاه ها در مقابله با این تخلف از اعمال جرایم سنگین سخن می‌گویند حال آنکه این اقدام در مسیر احقاق حقوق مردم پایین دست نبوده و گره‌ای از آنها باز نکرده است.

مهاجر، رسانه انقلابی را یک دیده‌بان خوب دانست و یادآور شد: اگر رسانه برای رضای خداوند کار کند، می‌تواند نقطه‌زن خوبی باشد، در حال حاضر ۱۵ هیئت اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف بهداشت، فرهنگی، امنیتی، سیاسی، پدافند غیرعامل، عشایری، اتباع و مهاجرین، رسانه ها و غیره در استان راه‌اندازی شده و افراد صاحب نظر، نخبه و فعال به عضویت این هیئت‌ها درآمدند تا در مسیر مطالبه‌گری و رفع مشکلات و موانع مردم راهگشا و اثرگذار باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان گلستان هیئت اندیشه ورز گلستان استانی اجتماعی هیئت اندیشه ورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک که براساس آن کالاهای مجاز مشروط را مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود باطل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، مدیران میانی گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ بخشنامه‌ای صادر کرده بودند که بر اساس آن کالاهایی که به موجب قانون مجاز مشروط تلقی می‌شدند را در مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود.

طبق قانون کالاهای ممنوعه باید توسط دولت ضبط شود.

با اعتراض رئیس دیوان عدالت اداری و دعوت از شکات و طرفین پرونده، این بخشنامه مدیران میانی گمرک در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار گرفت.

طبق قانون اساسا صدور بخشنامه توسط مدیران میانی گمرک مستند قانونی ندارد و مدیران میانی گمرک با صدور این بخشنامه در صدد تفسیر قانون بودند که تفسیر قانون از وظایف قانون گذار و قضات است.

با توجه به این موضوع هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک جمهوری اسلامی ایران را باطل کرد.

یکی از دلایل ابطال این بخشنامه از سوی دیوان عدالت اداری این موضوع عنوان شده است که قانون گذار در سال ۱۴۰۰، موارد کالاهای ممنوع که توسط دولت می‌تواند شناسایی شود را به عنوان کالاهای مجاز مشروط می‌داند.

طبق قانون کالاهای مجاز مشروط از طریق متروکه شدن قابل فروش توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قابل عرضه در بازار هستند.

گمرک با صدور این بخشنامه درصدد ضبط این کالاها بود که با حکم هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک به دلیل خارج بودن از حدود قانون و اینکه در صدد تفسیر قانون بودند، باطل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود