Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین نسبت به عدم واکنش جامعه جهانی درباره تحولات فلسطین و ظلم به مردم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه آن هایی که امروزه در مقام پی گیری هستند مثل حکومت خود مختار فلسطین هیچ اقدامی انجام نمی دهند و تحت تسلط برخی کشوهای عرب هستند که خود آن ها نیز  تحت سلطه رژیم صهیونیستی می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماد آبشناس در گفت‌وگو با ایران اکونومیست درباره تحولات اخیر در کرانه باختری و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خوی نژادپرستانه‌ای دارد به گونه‌ای که طبق  آخرین نظرسنجی‌ها حتی دو سوم مردم آلمان معتقدند که رژیم صهیونیستی دقیقا کاری که نازی ها با یهودی ها در آلمان انجام دادند را اکنون صهیونیست ها با مردم فلسطین انجام می دهند. 

وی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست یکی از دلایل این اقدامات انتخابات پیش رو است و می خواهند رأی تندروها را به دست آورند برای همین دست به چنین اقداماتی علیه مردم می زنند. متاسفانه شرایطی ایجاد کرده اند که هر بلایی سر مردم فلسطین بیاورند نه در داخل رژیم صهیونیستی و نه از سوی جامعه جهانی بازخورد و واکنشی ندارد. 

این عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین همچنین بیان کرد: امروز  جامعه جهانی کور، کر و لال نشسته و اهمیت نمی دهد چه اتفاقی برای مردم پیش می آید، دیدیم همین اتفاق در اروپا یا اوکراین رخ داد و چگونه جامعه جهانی واکنش نشان داده و شروع کرد به تحریم کردن روسیه در حالی که درباره ظلمی که همه این سال ها علیه مردم فلسطین اعمال می شود از سوی جامعه جهانی واکنشی مشاهده نمی کنیم.

آبشناس با تاکید بر این که انتخابات پیش رو و خوی نژادپرستانه از دلایل تحرکات  اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری است، گفت: متاسفانه آن هایی که امروزه در مقام پی گیری هستند مثل حکومت خود مختار فلسطین هیچ اقدامی انجام نمی دهند و تحت تسلط برخی کشوهای عرب هستند که خود آن ها نیز  تحت سلطه رژیم صهیونیستی می باشند. 

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که امروزه حامی مردم فلسطین هستند از نظر میدانی فعلا دستشان کوتاه است، درباره ایران، لبنان، سوریه یا مردم یمن و عراق صحبت می کنیم آن ها فعلا دستشان کوتاه است و دسترسی به مردم فلسطین ندارند. تنها راهی که می توان به کرانه باختری رسید اردن است و متاسفانه اردن هم امروز یکی از عوامل همکار با رژیم صهیونیستی به شمار می آید که به سدی درباره کمک رساندن به مردم فلسطین تبدیل شده است. مگر این که از نظر سیاسی بخواهیم کاری را انجام دهیم که فعلا این حمایت به این شکل انجام می شود. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فلسطین ، کرانه باختری ، رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فلسطین کرانه باختری رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی کرانه باختری جامعه جهانی مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست