Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار درگزین، گفت: شهرستان درگزین به‌عنوان قطب هندبال ساحلی استان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، کمیل خواستان در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که به‌منظور بررسی وضعیت ورزش و جوانان شهرستان درگزین و با حضور معاونین و مدیران ستادی اداره کل استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: آماده‌ایم تا با همکاری و تعامل سازنده بتوانیم نسبت رفع مشکلات ورزش و جوانان شهرستان درگزین قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان درگزین شهرستانی نوپا است که در حال ریل‌گذاری در حوزه‌های مختلف آن هستیم، گفت: در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از ادارات دستگاه‌های دولتی در شهرستان فعال نیستند و همین موضوع موجب شده تا توقعات مردم در حوزه‌های مختلف به سمت فرمانداری سوق پیدا کند.

فرماندار درگزین با تأکید بر اینکه تکریم مردم از مهم‌ترین دغدغه‌ها و وظایف دولت سیزدهم است، گفت: در حوزه ورزش اقدامات خوبی صورت‌گرفته و اعتبارات ویژه‌ای نیز در سفر ریاست‌جمهور مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختار سازمانی اداره ورزش و جوانان درگزین باید با همکاری همه‌جانبه تعیین شود، گفت: امیدواریم باهدف افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.

خواستان در ادامه با اشاره ظرفیت شهرستان درگزین در رشته هندبال ساحلی گفت: هندبال ساحلی شهرستان درگزین از جایگاه خوبی برخوردار است؛ لذا می‌طلبد در این زمینه هندبال ساحلی استان را با نام درگزین معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت استاندار محترم بتوانیم زمین هندبال ساحلی شهرستان درگزین را کلنگ‌زنی و در آینده‌ای نه‌چندان دور برای جوانان مستعد شهرستان به بهره‌برداری برسانیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار درگزین قطب هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • صدرشیمی، مهریزی شد