Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد جمال عباسی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان سرمایه گذاری با صدور ۶ پروانه بهره برداری شامل یک واحد ساخت انواع محصولات پلاستیکی، چهار واحد برش و شکل دهی سنگ و یک واحد ریخته‌گری فلزات در محلات انجام شده است.

وی ادامه داد: این واحدهای صنعتی زمینه ۵۹ فرصت شغلی پایدار را در این شهرستان ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال عباسی یادآور شد: هشت جواز تاسیس نیز امسال در بخش صنعت شهرستان محلات صادر شد که برآورد سرمایه مورد نیاز برای تحقق آن‌ها ۴۸۹ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات اضافه کرد: بهره‌برداری از این واحدها ۸۳ فرصت شغلی در حوزه صنعت را فراهم می‌کند.

جمال عباسی گفت: یک شهرک صنعتی، یک ناحیه و ۲ قطب صنعتی در محلات وجود دارد که ۲۹۰ واحد صنعتی پروانه‌دار در آنها فعالیت می‌کنند و بیش از چهار هزار فرصت شغلی پایدار نیز در این مراکز اقتصادی ایجاد شده است.

وی افزود: ۱۱۵ معدن در محلات وجود دارد که ۷۵ واحد آن فعال است که ۶۲ واحد در حوزه سنگ تراورتن فعالیت می‌کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات افزود: سهم ۵۰ درصدی اقتصاد محلات از تولید سنگ‌های خام و تزئینی توانسته رونق مناسبی را برای این شهرستان رقم بزند.

برچسب‌ها استان مرکزی محلات سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی محلات سرمایه گذاری استان مرکزی محلات سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال