Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس در حالی با هوادار بازی خواهد کرد که تا حالا موفق نشده این تیم را ببرد.
به گزارش آریا، پرسپولیس و هوادار تاکنون دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با نتیجه مساوی تمام شده و از این رو پرسپولیسی ها امیدوار هستند طلسم هوادار را مقابل سکوهای خالی بشکنند. پرسپولیس در حالی با هوادار دیدار می کند که در حال حاضر با هشت امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سو تیم هوادار هم با 5 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است.
پرسپولیس اخیرا دو خرید خارجی خوب داشته است؛ یکی یورگن لوکادیا و دیگری شیخ دیاباته- لوکادیا برابر هوادار هم فیکس بازی خواهد کرد اما شیخ دیاباته با توجه به شرایط بدنی اش نمی تواند سرخ پوشان را همراهی کند. نکته قوت پرسپولیس کلین شیت های این تیم است که سرخ ها موفق شدند در هر چهار بازی خود دروازه شان را بسته نگه دارند. پرسپولیس تا اینجای رقابت های لیگ برتر 3 گل زده و 0 هم خورده است.
در آن سو تیم هوادار 2 گل زده و 2 گل هم دریافت کرده است. این بازی پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار می شود. یحیی گل محمدی احتمالا در این بازی هم از سیستم 2-4-4 لوزی استفاده می کند و میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی خط هافبک سرخ ها را در بازی مقابل ساکت الهامی تشکیل خواهند داد.
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با هوادار گفت: ما در هفته پنجم لیگ قرار داریم و بازی خیلی مهمی در پیش داریم. این امتیازات به ما کمک می‌کند و هدف اصلی ما کسب 3 امتیاز است. هوادار تیم سخت کوش و فنی است و بازیکنان جوانی در اختیار دارد.
شرایط زمین در دستگردی خوب نیست
وی ادامه داد: ما بازی راحتی نداریم. شرایط زمین چمن خوب نیست و کار تاکتیکی آنجا بد انجام می‌شود، اما بازی باید روی هوا و فیزیکی انجام شود. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما ما تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم. شرایط زمین دستگردی خوب نیست؛ چراکه سه تیم آنجا بازی می‌کنند و چند تیم هم تمرین می‌کنند که همین مسئله باعث می‌شود شرایط زمین خوب نباشد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هیچ برنامه ای برای افزایش امکانات و شرایط بهتر وجود ندارد
گل محمدی افزود: متاسفانه به جای اضافه کردن امکانات، شرایط به گونه‌ای است که هر سال از نظر امکانات پس‌رفت می‌کنیم. شهری که فرودگاه ندارد استادیوم دارد، یا شهری که استادیوم دارد هتل ندارد! من از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم به این مسائل توجه کرده و نظارت بیشتری داشته باشند. این مسائل برای لیگ ایران خوب نیست، چون ما از نظر امکانات ضعیف و فقیر هستیم. هیچ برنامه‌ای هم برای ایجاد شرایط بهتر وجود ندارد. زمین چمن ورزشگاه آزادی هم شرایط خوبی ندارد؛ چراکه آنجا پرسپولیس، استقلال و تیم ملی بازی می‌کنند. ما اگر دنبال کیفیت و لذت فوتبال هستیم باید شرایطی را هم فراهم کنیم.
یحیی گل محمدی ادامه داد: من گلایه خودم را مطرح کردم تا شاید کسی به خودش بیاید. امیدوارم بازی برای ما همراه با 3 امتیاز باشد. ما شرایط خوبی داریم، ولی بازی سخت است. شرایط بازی غیرقابل پیش‌بینی است اما امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.
گل‌محمدی در واکنش به ادعای عوامل یکی از باشگاه‌های لیگ برتری (مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان) پیرامون رقم خرید شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا اظهار داشت: دوست دارم درباره فوتبال صحبت کنم، اما این حرف‌ها درست نیست. حداقل سه تیم را می‌شناسم که بیشتر از ما هزینه کرده‌اند و شاید تعداد آنها بیشتر هم باشد. ما بر اساس نیاز و خواسته‌های خودمان هزینه و یارگیری کرده‌ایم. نمی‌خواهم ذهنم را درگیر این مسائل کنم و باشگاه باید این موضوع را مدیریت کند.
گل محمدی درباره اضافه شدن شیخ دیاباته و اینکه آیا او دیر اضافه نشده، افزود: او به این بازی نمی‌رسد؛ چراکه شرایط جسمانی‌اش به شکلی نیست که آماده بازی باشد و چند هفته‌ای کار دارد، اما اگر دو ماه پیش به ما اضافه می‌شد بهتر بود. با این همه از تلاش باشگاه تشکر می‌کنم که همکاری خوبی انجام داده است. من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم؛ چراکه خوب یارگیری کردیم و بازیکنانی به ما اضافه شدند که عاشق پرسپولیس هستند. آنها از پیشنهادات بهتری گذشتند و با جان و دل زحمت می‌کشند. 
وی درباره حضور 9 بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی تصریح کرد: این اتفاق قطعا تاثیر خوبی برای ما ندارد؛ چراکه ما به همه بازیکنان در کنار هم نیاز داریم، اما باعث افتخار است که 9 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده‌اند. من برای بازیکنان تیم ملی و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم؛ چراکه همیشه تیم ملی اولویت دارد. 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی و اینکه آیا شما موافق تغییر و تحول در کادر فنی این تیم هستید یا نه، تصریح کرد: نظرات کارشناسان و فوتبالی‌ها در این خصوص خیلی مهم نیست و من هم در بحث انتخاب کادر فنی تیم ملی نظر خاصی ندارم؛ چراکه هرچه بگویم حاشیه درست می‌شود. اتفاقات در فوتبال ما غیرقابل پیش‌بینی است و باید گوش‌های خود را تیز کنیم تا افکار را بشنویم. من برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم و هر کسی هم که در کادر فنی باشد هر کمکی بتوانم انجام می‌دهم. 
گل محمدی درباره انتقاد به یکی از پیشکسوتان این باشگاه برای جذب دو مهاجم خارجی افزود: ما باید در همه خطوط تقویت می‌شدیم که خط حمله هم از آن جمله بود. وقتی فصل نقل و انتقالات شروع می‌شود باید تیم تقویت شود که خط حمله هم جزئی از آن است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. 
وی در مورد آخرین وضعیت لوکادیا گفت: او با توجه به دو بازی که انجام داده شرایط بهتری دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت مدافعان چپ این تیم گفت: ما در دفاع چپ علی نعمتی، مهدی احمدی و وحید امیری را بعد از بازگشت او خواهیم داشت و مشکلی در این پست نداریم. 
گل محمدی درباره غیبت تماشاگران در بازی مقابل هوادار تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که بازی‌ها با تماشاگران خوب است. ما تیم بزرگی هستیم که هر جا بازی می‌کنیم هوادار داریم. این خیلی بد است که بازی‌های هفته پنجم با تماشاگر انجام شود، اما بازی پرسپولیس بدون تماشاگر باشد. ما دوست داریم که با حضور تماشاگران بازی کنیم، اما در بحث امکانات و زیرساخت‌ها مسائل غیرفوتبالی در میان است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باید این مشکلات حل شود. اگر ورزشگاه دستگردی آمادگی حضور تماشاگر را ندارد، نباید آمادگی انجام بازی هم داشته باشد. 
نمی‌فهمم چرا برخی تصمیمات گرفته می‌شود
گل‌محمدی با بیان اینکه همه هواداران دوست دارند بازی را از نزدیک تماشا کنند، گفت: باید شرایط را برای حضور تماشاگران مهیا کنند. اگر ورزشگاهی آمادگی حضور هواداران را ندارد، پس آمادگی برگزاری بازی را هم نخواهد داشت. برخی چیزها را متوجه نمی‌شوم و نمی‌فهمم چرا این تصمیمات گرفته می‌شود.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ برتر ایران را حرفه‌ای می‌داند یا خیر، عنوان کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما در این لیگ فعالیت می‌کنیم، اما نمی‌توان اسم آن را حرفه‌ای گذاشت. باشگاه‌های بزرگ از داشتن زمین تمرین محروم هستند و دست به دامن ارگان‌ها و وزارتخانه‌های دیگر می‌شوند؛ آنها همین مشکل را بابت ورزشگاه هم دارند. مسائلی که سال گذشته برای مجوز حرفه‌ای افتاد، پرسپولیس و استقلال را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد و به نظرم لیگ برتر ایران حرفه‌ای نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس حفظ صدرنشینی هوادار شیخ دیاباته گل محمدی شرایط زمین لیگ برتر خوب نیست حرفه ای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص