Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@09:55:59 GMT

بازگشت کی روش توهین به ما است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۲۷۶۱

بازگشت کی روش توهین به ما است

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت این کمیته اظهار کرد: مسئولان جدید فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف کمیته فنی را مشخص نکردند و صحبتی هم با ما نشده که بمانیم یا برویم. البته شاید خودمان در یکی، ۲ روز آینده جلسه‌ای بگذاریم و به جمع بندی نهایی برسیم.

او ادامه داد: مسئول جدید فدراسیون فوتبال که می‌آید، تفکرات جدید دارد و باید دید که او کمیته فنی قبول دارد یا نه! 

قاسمپور درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت:  من به تاج تبریک می‌گویم، اما سیاست دوگانه در فوتبال کشورمان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به کسی به دلایل مختلف انگ و تهمت زده می‌شود و او کنار می‌رود، چرا صلاحیتش تایید می‌شود و اگر خلافی نکرده چرا با آبرویش بازی کردند؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال گفت: ما  دلایل خود را برای برکناری اسکوچیچ اعلام کردیم، اما هیئت رئیسه تصویب کرد که اسکوچیچ بماند و اعضای آن باید جوابگو باشند. اصولی که اصول فوتبال را زیرپا گذاشت اکنون باید جواب بدهد. تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم نقطه نظرات خود را درباره سرمربی تیم ملی دارد و او باید تصمیم بگیرد.

او درباره احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال گفت: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به شدت مخالف بازگشت کی روش است. اگر او به تیم ملی فوتبال برگردد، به ما و کسانی که کی روش را بیرون کردند، تو دهنی زده می شود!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ابراهیم قاسمپور کی روش فدراسیون فوتبال کمیته فنی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی