Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بخش فارسی روزنامه تایمز اسرائیل نوشت که هرتزوگ پس از دیدار با فرانک والتر اشتاین مایر با بیان اینکه ایران آشکارا برای نابودی اسرائیل تلاش کرده است، گفت که جامعهٔ بین المللی باید با جدیت، قاطعیت، و صراحت با آن برخورد کنند.

رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه برای متوقف ساختن ایران، «قراردادهای “بی خطر” و “آبکی” و منافع عظیم فایده نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»،ادعا کرد: ایران «ثابت کرده که قابل اعتماد نیست» و اسرائیل مصمم و مقتدر از شهروندان خود و جامعهٔ یهودیان سراسر جهان دفاع خواهد کرد و ما از تمام متحدان خود توقع داریم در این دقایق قاطعانه کنار ما بایستند.»

به نوشته تایمز اسرائیل، هرتزوگ صبح یکشنبه (۱۳ شهریور) همزمان با پنجاهمین سالگرد کشتار ورزشکاران اسرائیلی در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ به آلمان سفر کرد. حضور او در این مراسم، به علت مناقشه های موجود بر سر غرامت به اعضای بازماندهٔ خانواده های ۱۱ قربانی اسرائیلی حملهٔ ۱۹۷۲، تا آخرین دقایق قطعی نبود تا آنکه در هفتهٔ گذشته خانواده ها و دولت آلمان بر سر قراردادی به توافق رسیدند.

رئیس جمهوری آلمان نیز که در این مراسم، در کنار هرتزوگ سخن می گفت، از تأخیر پنج دهه ای برلین در قبول پرداخت بستهٔ غرامتی متناسب به خانواده های سوگوار ابراز تاسف کرد.

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیروز با ابراز نگرانی از دستیابی به یک توافق احتمالی در چارچوب کنونی مذاکرات جاری رفع تحریم ها گفت که موضع تل آویو درخصوص توافق هسته ای تداوم فشار است.

وی افزود: رئیس موساد فردا به واشنگتن می رود تا موضع تل آویو درخصوص خطرات نهفته در توافق هسته ای ایران را شرح دهد.

برچسب‌ها برجام اسرائیل آلمان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام اسرائیل آلمان ایران برجام اسرائیل آلمان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنایت های این رژیم در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم