Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:08:34 GMT

کنایه مربی هوادار به بازیکنان گرانقیمت پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۳۰۶۰

کنایه مربی هوادار به بازیکنان گرانقیمت پرسپولیس

مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص دیدار روز دوشنبه این تیم برابر پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس در بازی گذشته عملکرد خوبی داشت، آنها شرایط خوبی دارند، بازیکنان خارجی خوبی هم به خدمت گرفته و اعتقاد دارم این تیم به دنبال قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم ما هم شرایط خوبی دارد، بازی سختی با تراکتور انجام دادیم که توانستیم مقابل ۵۰ هزار تماشاگر به یک امتیاز دست پیدا کنیم و حالا به دنبال بازی خوب برابر پرسپولیس هستیم.

بیشتر بخوانید:

برنامه هفته ششم لیگ برتر اعلام شد

مربی هوادار ادامه داد: پرسپولیس امسال یک تیم پرمهره است، بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده که اعتقاد دارم مبلغ یکی از آنها معادل بودجه باشگاه هوادار برای جذب بازیکن بوده است. نمی‌توانیم دو تیم را با هم مقایسه کنیم اما به دنبال این هستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس همچون پورعلی گنجی و لوکادیا از نقاط قوت این تیم هستند و ما به دنبال این هستیم از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کرده و به آنچه می‌خواهیم دست یابیم.

عالمی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان شما جوان هستند، برای این دیدار دچار استرس نخواهند شد، گفت: سرمربی تیم از لحاظ روحی و روانی روی این مسائل کار کرده است، ما در دیدار برابر تراکتور یک جوان ۱۸ ساله را به زمین فرستادیم، شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما اگرچه جوان هستند اما پرانرژی، دونده و جنگنده خواهند بود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برای این دیدار تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارید یا خیر، گفت: تنها یک بازیکن مصدوم داشتیم که فکر می‌کنم با تلاش کادر پزشکی بتواند در بازی برابر پرسپولیس ما را همراهی کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس تهران ورزشگاه آزادی ایمان عالمی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!