Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت این کمیته اظهار کرد: مسئولان جدید فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف کمیته فنی را مشخص نکردند و صحبتی هم با ما نشده که بمانیم یا برویم. البته شاید خودمان در یکی، ۲ روز آینده جلسه‌ای بگذاریم و به جمع‌بندی نهایی برسیم.

فدراسیون فوتبال تکلیف کی روش را مشخص کرد | پاسخ نایب رئیس تاج در خصوص بازگشت سرمربی پرتغالی

او ادامه داد: مسئول جدید فدراسیون فوتبال که می‌آید، تفکرات جدید دارد و باید دید که او کمیته فنی قبول دارد یا نه!  

قاسمپور درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به تاج تبریک می‌گویم، اما سیاست دوگانه در فوتبال کشورمان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به کسی به دلایل مختلف انگ و تهمت زده می‌شود و او کنار می‌رود، چرا صلاحیتش تایید می‌شود و اگر خلافی نکرده چرا با آبرویش بازی کردند؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال گفت: ما دلایل خود را برای برکناری اسکوچیچ اعلام کردیم، اما هیئت رئیسه تصویب کرد که اسکوچیچ بماند و اعضای آن باید جوابگو باشند. اصولی که اصول فوتبال را زیرپا گذاشت اکنون باید جواب بدهد. تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم نقطه نظرات خود را درباره سرمربی تیم ملی دارد و او باید تصمیم بگیرد.

او درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال گفت: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به شدت مخالف بازگشت کی‌روش است. اگر او به تیم ملی فوتبال برگردد، به ما و کسانی که کی‌روش را بیرون کردند، تو دهنی زده می‌شود!

کد خبر 703287 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ - تیم ملی کارلوس کی‌روش فدراسیون فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال کمیته فنی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام