Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه "پیشگیری" در اولویت این سازمان قرار دارد گفت: به حدی جریان اعتیاد فزایند شده که برخی چیزها فوریت یافته که این فوریت همان جمع آوری معتادان متجاهر است البته نگهداری یک جای همه معتادان باید حل و اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، محمد عباسی در روز نخست از نشست تخصصی معاونان، مشاوران، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های کشور که با عنوان "پیشگیری از اعتیاد، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهبود یافتگان" امروز دوشنبه (۱۴ شهریور) برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم حلقه‌های ارتباطی میان معتادان و قاچاقچیان را قطع و از ورود افراد جدید به چرخه ویرانگر اعتیاد جلوگیری کنیم  باید بدانیم روش‌های قبلی جواب نمی‌دهد و برای تقویت قبح این عمل باید برخورد ما بازدارنده واقعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه معتادان نباید در یک جا نگهداری شوند 

معتادانی که برای بار اول و دوم جمع‌آوری شده‌اند باید جدای از دیگر معتادان نگهداری شوند 

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد معتادان، شاغلین هستند و گرچه عامل بیکاری می‌تواند شتاب دهنده باشد اما عامل مستقیم  نیست، ادامه داد: نگهداری یک جای همه معتادان باید حل و اصلاح شود. نگهداری افرادی که بار اول و نهایتا دوم است که جمع آوری شده‌اند حتما باید جدای از دیگر معتادان باشد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد مخدر اعتیاد معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد