Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:13:47 GMT

«نقشی برای شهر» در اصفهان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۴۳۷۶

«نقشی برای شهر» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: دومین کارگاه آموزشی مسابقه ملی «نقشی برای شهر» هفدهم و هجدهم شهریورماه، ویژه هنرمندان و طراحان برگزار خواهد شد.

محمدعلی ایزدخواستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسابقه ملی «نقشی برای شهر»، با هدف خلق ایده‌های کاربردی برای شهر با الهام از نقش‌مایه‌های اصفهان در طراحی فضاهای شهری توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان و با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و دفتر منطقه‌ای یونسکو در اصفهان فعالیت خود را با رونمایی رسمی از پوستر مسابقه توسط شهردار اصفهان و انتشار فراخوان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدرس کارگاه آموزشی نقشی برای شهر، «احمدرضا میرمقتدایی» از طراحان گرافیک و مدرس دانشگاه است، گفت: در این دوره دو روزه، در یک فضای تعاملی با شرکت‌کنندگان، الهام از نقوش شهری اصفهان برای طراحی فضاهای شهری ارائه شده است و زیر نظر این کارشناس، پروژه‌های مشخصی در کلاس توسط دانشجویان اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی نقشی برای شهر به صورت حضوری در روزهای هفدهم و هجدهم شهریورماه در اصفهان برگزار خواهد شد که ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان رایگان است، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای کارگاهی دارای محدودیت تعداد است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی می‌توانند از طریق مراجعه به صفحه این مسابقه ملی در شبکه‌های اجتماعی به نشانی naghshahr@ ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

ایزدخواستی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی نقشی برای شهر، گواهی شرکت در این کارگاه را دریافت خواهند کرد، همچنین می‌توانند آثار تولید شده در کارگاه را به مسابقه ملی نقشی برای شهر ارسال کنند.

کد خبر 602507

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان نوسازی و بهسازی سازمان نوسازی نقشی برای شهر شهر کلانشهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارگاه آموزشی نقشی برای شهر مسابقه ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند