Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:27:27 GMT

استقرار ۲۲ موکب همدان در عراق

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۴۷۵۹

استقرار ۲۲ موکب همدان در عراق

ایسنا/همدان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از مستقر شدن ۲۲ موکب از استان همدان در عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر سازمان تبلیغات اسلامی مسئول کمیته فرهنگی، آموزشی اربعین را بر عهده دارد، افزود: تا پیش از این مسئولیت این کمیته با نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت بود که این مسئولیت به سازمان تبلیغات اسلامی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اربعین را بزرگترین ظرفیت تمدن‌سازی در جهان اسلام دانست و افزود: اقداماتی در کمیته فرهنگی، آموزشی اربعین پیش‌بینی شده که بخشی از آنها در کشور عراق در قالب ارائه بسته‌های آموزشی، خدماتی در حوزه اندیشه تمدن اسلامی در مسیر پیاده‌روی کشور عراق و اجرای برنامه‌های نمایشی در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان به اقدامات ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های داخل استان اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۱۱۰ ایستگاه داخل استان از زائران عبوری از همدان پذیرایی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری پياده روي اربعين اربعين حسيني موکب ایستگاه صلواتی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان حج و زیارت تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال