Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:33:00 GMT

بازسازی روحیه تعاون کاری اساسی است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۴۸۴۹

بازسازی روحیه تعاون کاری اساسی است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حس تعاون در دانشجویان ما هنوز فعال است؛ امیدواریم با همکاری، کار ترویجی و حمایت‌هایی که از دانشجویان صورت می‌گیرد، فعالیت‌های تعاونی را در کشور روزافزون کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالحسین کلانتری در حاشیه نمایشگاه "رسم تعاون" که در برج میلاد تهران در حال برگزاری است، اظهارکرد: اگرچه تعاون در ایران ریشه‌های تاریخی خوبی داشته است، اما این موضوع در دنیای جدید دچار آسیب شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش فردگرایی و یک نوعی منفعت‌طلبی، بنیان‌های تعاون را به چالش کشیده است. بنابراین، کار اساسی که باید در این حوزه انجام شود، بازسازی روحیه تعاون است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم یادآور شد: در برهه‌های تاریخی مختلف، در ایران پس از انقلاب شاهد بودیم که روحیه تعاون خود را نشان‌ داده است. این مسئله دلالت بر این نکته دارد که هنوز روحیه تعاون در ایران پابرجا است.

کلانتری توضیح داد: برای ترویج این موضوع، شاید دسترس‌پذیرترین لایه‌ای که ما داریم، دانشجویان هستند؛ زیرا در وزارت علوم گروه‌ها و تشکل‌های مختلفی داریم که با دغدغه‌مندی که دارند و مسئولیت اجتماعی که احساس می‌کنند، در موضوعات مختلف ورود کرده‌اند.

وی تأکید کرد: حس تعاون در دانشجویان ما هنوز فعال است و امیدواریم با همکاری، کار ترویجی و حمایت‌هایی که از دانشجویان صورت می‌گیرد، فعالیت‌های تعاونی را در کشور روزافزون کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دانشجويان روحیه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه به همراه رئیس جمهور در بازدید از ایرانخودر و سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه ابراز امیدواری کرد که ناترازی ها در صنعت خودرو رفع شود.

وی افزود: حال تولید خوب است و امیدواریم بهتر از این ها شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حضو یافت.

رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدای لوح و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و گروه‌های کارگری تقدیر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد