Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا با حضور در جمع هوادارانش در شهر ویلکس‌-بار پنسیلوانیا با انتقاد از سیاست‌های دولت جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا به ویژه رویکردهای او در زمینه سیاست خارجی با اشاره به مذاکرات احیای توافق هسته‌ای از زمان روی کار آمدن دولت بایدن مدعی شد: ما الان کشوری هستیم که به ایران اجازه می‌دهد یک سلاح اتمی تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبگاه روزنامه ایندیپندنت، ترامپ گفت: دو سال پیش، ما ایران، چین، روسیه و کره شمالی را تحت کنترل داشتیم. آن‌ها قرار نبود کاری علیه ما انجام دهند و همه می‌دانند.

او مدعی شد: ایران خیلی مشتاق توافق با من بود! من می‌توانستم یک هفته بعد از [پیروزی در] انتخابات با ایران توافق کنم.

ترامپ در سال ۲۰۱۸ با ناقص تلقی کردن توافق هسته‌ای از آن خارج شده و با اتهاماتی مانند وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران و حمایت آن از تروریسم، با اتخاذ رویکردی موسوم به «فشار حداکثری» علیه ایران، ضمن بازگرداندن تحریم‌های پیشین آمریکا علیه ایران، تحریم‌های جدیدی تا آخرین روزهای حضورش در کاخ سفید علیه ایران اعمال کرد.

او بارها از سیاست‌های بایدن برای احیای توافق هسته‌ای انتقاد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برجام دونالد ترامپ جو بایدن هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد