Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:15:24 GMT

شهرابی سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۵۱۵۸

شهرابی سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان شد

مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان حراست کل کشور و معاونین وزارت ورزش و جوانان مراسم تکریم مجید شهیدی مدیرکل سابق و معارفه حسین شهرابی سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از زحمات شهیدی اظهار کرد: نسبت به جایگاه حراست در ورزش دیدگاه مثبتی وجود دارد. ورزش سال‌هاست با کمک‌ها، فعالیت‌ها و جایگاه حراست آشنایی دارد. ما با همه وجود در مقاطع مختلف از ورود پیشگیرانه، تحلیل‌ها، هشدارها و مشورت‌های حوزه حراست که حقیقتا راهگشا بوده، استفاده کرده‌ایم.

سجادی با خوش‌آمد به حسین شهرابی سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان و ضمن بیان سابقه او در حراست و از جمله حراست مجموعه‌ها و بخش‌های ورزشی، برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سیدحسین حجتی رییس سازمان حراست کل کشور نیز در این مراسم جابجایی افراد در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها را به دوی امدادی تشبیه کرد و با تاکید بر برنامه‌محور بودن در پیشبرد امور گفت: امیدوارم با حضور مسئول جدید حراست وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ها و ایده‌های جدیدی اجرایی شود.

حسین شهرابی که به عنوان سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده در آخرین سمت مدیرکل حفاظت فیزیکی صداوسیما را عهده‌دار بوده است. از سوابق شهرابی می‌توان به ریاست او در دفتر مرکزی حراست شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان، مدیرکلی حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و جوانان و نایب رییسی او در انجمن سپک‌تاکرا اشاره کرد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، امروز -چهارشنبه- در رأس یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان ایران شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان