Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی قرار بر این بود، رستم قاسمی در مراسم رویداد فناورانه صنعت ساختمان حاضر باشد، وی از حضور در این مراسم امتناع کرد .

شب گذشته وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به منتقدان از جمله برخی از نمایندگان مجلس درباره اتهامات و بازداشت یکی مشاوران خود بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه مدعی شد در طول یک سال گذشته اقدامات مهمی برای بستن گلوگاه‌های فساد در حیطه وزارت راه و شهرسازی انجام شده است که بعضا با تبلیغات سنگین تخریبی برای کند شدن این روند مواجه شده و اخیرا خبر منتشره پیرامون یکی از مشاوران اینجانب و تحقیق درباره اتهامات فرد مزبور به وسیله دستگاه نظارتی درون دولت موجب سواستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه رستم قاسمی در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه خود «رستم» در جلسه مخبر آفتابی شد / افکار عمومی در انتظار شفاف سازی پرونده فساد در وزارت راه و شهرسازی نماینده مجلس : بازرس ویژه وزیر راه ، سر قرار دریافت رشوه یورویی بازداشت شده / رستم خان ، شفاف سازی کن لطفا! نماینده مجلس : وزیر راه از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه‌اش، جای پاسخگویی به ابهامات ، روی تخت افتاده

۲۱۲۱۷

کد خبر 1670342

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی رستم قاسمی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات