Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی میرقاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا امروز ۳۴ هزار زائر اربعین گلستانی در سامانه سماح ثبت نام کرده که از این تعداد ثبت نام ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر قطعی شده است.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: تعداد زائران خواهر گلستانی امسال کمتر از سال‌های گذشته بوده و بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین از برادران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹۵ درصد گلستانی‌ها مرز مهران را برای ورود به عراق انتخاب کرده‌اند و بیش از ۹۹ درصد زائران گلستانی از مرز زمینی وارد عراق شدند.

میرقاسم پور تصریح کرد: سامانه سماح برای ثبت نام زائران حسینی هم اکنون باز است و زائران اربعین می‌توانند ثبت نام کرده و سفر خود را قطعی کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان تاکید کرد: شرط اصلی ورود زائران حسینی به سفر اربعین داشتن گذرنامه معتبر و ثبت نام قطعی در سامانه سماح، زدن حداقل دو دوز واکسن کرونا است، در صورتی که فاصله تزریق دو دوز واکسن زائران بیش از ۶ ماه باشد باید دوز سوم را هم تزریق کرده باشند.

وی افزود: زائران می‌توانند با پرداخت ۱۸ هزار تومان سفر خود را به لحاظ مالی و جانی بیمه کنند.

میرقاسم پور گفت: مدت زمان سفر از تاریخ هفتم تا سی‌ام شهریور است که با توجه به ازدحام جمعیت و گرمای هوا به زائران توصیه می‌کنم سفر خود را طوری مدیریت کنند تا بعد از درک اربعین، در کمترین زمان ممکن سفر خود را به پایان برسانند تا دیگر زوار امام حسین (ع) هم بتوانند به راحتی از فرصت معنوی اربعین و خدمات موکب ها بهره مند شوند.

میرقاسم پور گفت: ۱۹ موکب از استان گلستان برای خدمت به زوار اربعین در مسیر نجف به کربلا و کاظمین مستقر هستند و زائران می‌توانند آدرس‌های آنها را در فضای مجازی جستجو کنند.

کد خبر 5582060

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مرز مهران اربعین حسینی حج و زیارت گلستان اربعین 1401 اربعین حسینی بوشهر اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین مرز مهران اردبیل آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی آتش سوزی سفر خود ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است