Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:54:01 GMT

مبلغ پرداختی اسنپ به خیریه‌ها ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۷۰۷۰

مبلغ پرداختی اسنپ به خیریه‌ها ۲ برابر شد

اسنپ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر و حمایت از خیریه‌ها میزان پرداخت خود به طرح‌های نیکوکاری را به مدت ۲ روز دو برابر می‌کند. - اخبار بازار -

در روزهای 14 و 15 شهریور ماه، اسنپ به ازای هر 2000 امتیاز کاربران، مبلغ 8000 تومان به طرح‌های نیکوکاری فعال در اسنپ‌کلاب یا باشگاه مشتریان خود پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2012، مجمع عمومی سازمان ملل، 5 سپتامبر مصادف با 14 شهریور را روز جهانی خیریه نام‌گذاری کرد. هدف اصلی از اعلام این روز بالا بردن آگاهی عمومی و ارائه برنامه مشترک برای ایجاد و فعالیت خیریه‌ها در سراسر جهان است.

از فروردین ماه سال 1400 تاکنون 9 طرح نیکوکاری در حوزه‌های مختلف از جمله حمایت از افراد دارای معلولیت، حمایت از زنان آسیب‌دیده از خشونت، حمایت از کودکان بی‌سرپناه، حمایت تحصیلی از کودکان کم‌برخوردار، توسعه زیرساخت‌های روستایی در اسنپ‌کلاب اجرا شده است. کاربران باشگاه مشتریان نیز با اهدای امتیازهای خود در پیشبرد و موفقیت این طرح‌ها سهیم بوده‌اند. کاربران در مجموع 1,110,213 مرتبه در این طرح‌ها مشارکت داشتند و امتیازهای خود را در این کار خیر اهدا کرده‌اند و اسنپ تاکنون مبلغ 4,878,434,000 تومان به خیریه‌ها پرداخت کرده است. 

روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت خوب کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «اجرای طرح‌های مستمر و متنوع نیکوکاری بدون مشارکت و همکاری خیریه‌ها و سمن‌های توانمند و اعتماد کاربران‌مان میسر نمی‌شد. دستان پرمهرشان را به گرمی می‌فشاریم و این روز را به آنان که در خط مقدم مبارزه با مشکلات جامعه و دستگیری از مردم هستند تبریک می‌گوییم».

خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را برای همکاری به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خیریه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری