Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه مسافران در هنگام عبور برای تشرف به زیارت اربعین ممکن است خدای نکرده با حوادثی روبرو شوند که نیاز به اسکان داشته باشند، ۱۱ مرکز اسکان اضطراری که عمدتا در مساجد و سالن‌های ورزشی قرار دارند مهیا و تجهیز شده‌اند.

وی از آمادگی تیم‌های امدادی این جمعیت در ایام اربعین خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر این شهرستان به همراه پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های خود در طول ایام اربعین در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از آموزش کمک‌های اولیه به موکب‌داران خبر داد و افزود: به منظور سرعت در ارائه خدمات امدادی به مسافران به موکب‌داران مستقر اعلام شده نفراتی را برای آموزش کمک‌های اولیه معرفی کنند تا پس از کسب آموزش‌ لازم به عنوان امدادزائر به مسافران خدمات امدادی ارائه کنند.

وی اظهار کرد: در این ایام هشت نفر روز از نیروهای داوطلب به طور دائم فعال بوده و در صورت نیاز سایر امدادگران نیز فراخوان می‌شوند.

کیانی در پایان گفت: شماره تلفن‌های ۰۸۱۳۳۲۳۳۹۳۹ و ۱۱۲ به منظور خدمت‌رسانی و راهنمای زائران به طور شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران اربعین هستند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند علی کیانی نیروهای داوطلب اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم