Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: مصوبات شورای تامین قانون است و باید به تمام آن‌ها عمل شود.

احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ شهریورماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قم که در سالن جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در هفته دولت اتفاقات خوبی رقم خورد، اظهار کرد: مردم نیز در دیدارهای چهره‌ به چهره مشکلات خود را بیان کردند و پیگیر رفع آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه صداوسیما و اصحاب رسانه نیز در این هفته همکاری مطلوبی داشته‌اند، مطرح کرد: باید میز خدمت‌ها در نماز جمعه تقویت شود چراکه می‌تواند پاسخ‌گویی مسئولین به مردم را افزایش دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اینکه اربعین یک میان پرده از ظهور است، عنوان کرد: در این ایام دیدگاه‌ها هدایت می‌شود و مردم باید در این فضا قرار بگیرند و از آن متاثر شوند.
وی با بیان اینکه موضوع رسانه در مسیر اربعین بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت مجموعه استان باید برای حمایت از حرکت رسانه‌ای اربعین استفاده شود.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه باید نقش امام در طول جنگ را در هفته دفاع مقدس تبیین کنیم، تصریح کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دوران جنگ یک نقش بی‌نظیر داشتند که متاسفانه تاکنون به آن پرداخته نشده است.
وی با بیان اینکه باید به نقش بانوان در دوران جنگ نیز توجه شود، یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که باید از آن برای بیان این موضوعات استفاده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اینکه مدیریت اطلاع‌رسانی اخبار خاص با شورای تامین است، بیان کرد: مصوبات شورای تامین قانون است و باید به تمام آن‌ها عمل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداری قم امنیتی و اجتماعی شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد