Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: ۸۸۰ طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی در دست پیگیری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ناصر فخری امروز در نخستین جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در حوزه بانک ها اظهار داشت: 880 طرح در حوزه های گردشگری، کشاورزی،  صنعت و معدن و تجارت و حوزه بهزیستی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مورد پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصیص 400 میلیارد تومان خط اعتباری برای تعاونی های مسکن با اولویت مسکن کارگریاقتصاد استان قزوین 4 درصد رشد کرد / 10 درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافت1 سالگی دولت سیزدهم| تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه بام ایران/ محرومیت‌زدایی دولت در چهارمحال و بختیاری

وی با تاکید بر پویایی بیشتر بانک‌های استان در حوزه تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور افزود: مشکلات بانک‌های استان در بیشتر بانک های استان‌های دیگر هم مشهود است لذا این موضوع نباید دلیل بر کم کاری در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور باشد.

معاون استاندار تصریح کرد: درخواست و مطالبه  مردم استان این است که تکلیف این طرح‌ها مشخص شود ضمن آنکه این طرح‌ها باید توجیه اقتصادی و فنی هم داشته باشند.

فخر موحدی با بیان اینکه فرمانداری‌ها باید پیگیری مجدانه در راستای اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشند، گفت: هدایت متقاضیان به سمت بانک‌ها توسط فرمانداری‌ها، انجام مطالعات لازم و کارشناسی شده  از سوی بانک‌ها نسبت به اجرای طرح‌ها هم الزامی است.

انتهای پیام/311/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصوبات سفر رئیس جمهور بانک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت