Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@04:34:22 GMT

نمی‌گذاریم چالشی ما را به چالش بکش

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۹۵۴۵

نمی‌گذاریم چالشی ما را به چالش بکش

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما تازه آمدیم و هیچ ارزیابی نداریم؛ سعی می‌کنیم چالش‌ها را به حداقل برسانیم و نگذاریم چالشی ما را به چالش بکشد و نسبت به آینده نگرانی ندارم.

به گزارش مشرق، محمود خسروی‌وفا در گفت‌وگویی در حاشیه آیین نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک، درباره این مراسم و اینکه چند روز پیش شاهد مراسمی شبیه به آن بودیم، اظهار داشت: این مراسم تکراری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت و نخبگان فرهنگی اصلی و چهره‌های ماندگار کشور بودند که برای اولین بار این عزیزان در میدان ورزشی و در نکوداشت ورزشی شرکت می‌کردند. در طول تاریخ چنین چیزی را نداشتیم. این تجربه بزرگی بود. صالحی امیری با سبقه فرهنگی خود پیوند خوبی را بین ورزش و فرهنگ به وجود آورد.

خسروی‌وفا درباره ادامه این راه توسط وی و کمیته تحت نظرش خاطرنشان کرد: قرار نیست قطع شود. این مدیریت همزمان پیش می‌رود. این مسئولیت که روی دوش صالحی‌امیری است و در این راه می‌مانند چرا که تخصص دارند. من در مدیریت ورزش کار می‌کنم. صالحی‌امیری سال‌ها در فرهنگ کار کرده است.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره چالش‌های پیش روی خود نیز بیان داشت: ما تازه آمدیم و هیچ ارزیابی نداریم. سعی می‌کنیم چالش‌ها را به حداقل برسانیم و نگذاریم چالشی ما را به چالش بکشد. نسبت به آینده نگرانی ندارم. تیم جوان و خوب و باانگیزه‌ای انتخاب شده‌اند و باید چند ماه بگذرد.

وی درباره جلسه اول کمیته و همچنین جلسه پیش رو گفت: فردای انتخابات اولین جلسه برگزار شد و در آن رویکرد چهار ساله آینده‌ خود را ترسیم کردیم. فردا بر مبنای دستوراتی که در پیش داریم و فوریت دارد، بحث می‌کنیم و شاید تا سه‌شنبه‌ هفته آینده دبیرکل و خزانه‌دار که مهمترین‌ها هستند را انتخاب کنیم. سعی می‌کنیم دوستانی که در هیئت اجرایی هستند را مدنظر قرار دهیم. با مطالعه تصمیم می‌گیریم تا خود این مساله تبدیل به یک چالش نشود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت محمود خسروی وفا کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

در دقایقی که ذخیره‌های دو تیم مشغول گرم کردن بودند، یکی از تماشاگران پرسپولیسی که لباس قرمز این تیم را برتن داشت، وارد زمین شد و به سمت وحید امیری بازیکن نیمکت نشین سرخپوشان رفت.

در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او ظبه بیرون از چمن انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟