Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی جزئیات زمان و نحوه افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ میرهاشم موسوی با اشاره به تاکیدهای رییس جمهوری مبنی بر اصلاح افزایش حقوق بازنشستگان گفت:از همین هفته بحث اصلاح ۳۸ درصد حقوق به اضافه ۵۵۰ هزار تومان در احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح لحاظ خواهد شد و پرداخت حقوق شهریور هم با احکام جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اختیار این کار به اعضای هیات امنای تامین اجتماعی داده شد که در ماه گذشته مصوبه قبلی اصلاح و احکام بازنشستگان سایر سطوح براساس مصوبه شورای عالی کار اصلاح خواهد شد.

دهقان‌کیا، رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران نیز به اظهارات مدیرعامل تامین اجتماعی در چهارشنبه هفته قبل اشاره و عنوان کرده بود: مدیرعامل سازمان اظهار داشت که کار صدور احکام در حال انجام است و حقوق شهریور براساس احکام جدید پرداخت خواهد شد.

بنابراین هیچ جای نگرانی نیست و این ماه بازنشستگان سایر سطوح افزایش ۳۸ درصدی به اضافه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان را دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود.

وی افزود: بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد ۲۲ درصد + ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خردادماه تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6099483

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق قانون افزایش یافته است
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان
  • تاریخ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ وزیر کار درباره رقم حقوق بازنشستگان چه گفت؟
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد
  • حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش یافت؟
  • عدد نهایی حداقل «حقوق» بازنشستگان مشخص شد
  • جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش یافت؟ کف و سقف جدید حقوق اعلام شد
  • جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟