Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پهلوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی ثبت و گزارش شده  که از سایر دانشگاه های علوم پزشکی این استان بوده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شدند که که از این تعداد ۷۲ بیمار در بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند که این دانشگاه علاوه بر مشهد ۱۶ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: هم اکنون ۲۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند که سهم این دانشگاه  ۱۷۵ بیمار است.

پهلوان افزود: هم اکنون ۶۹ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند که  ۶۲ نفر از آنان در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۹ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۷ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۴۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۳ هزار و ۹۹۵ تن رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۳۰۷ هزار و ۲۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۸۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۶ هزار و ۷۹۲ دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۲۴ دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۲۱۱  دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا در کشور تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۲۷ دُز رسیده است.

در حال حاضر ۸ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا مشهد واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مشهد واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد کرونا مشهد واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان های خراسان رضوی مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی