Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:36:51 GMT

حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۱۶۳۸

حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان

ایسنا/خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد، یک تیم از مشهد نیز حضور دارد و در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال، شهرزاد نصیری، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان و نادره درودیان، رئیس دپارتمان بانوان و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز تیم خانه من مشهد تیم‌های آریا پاک البرز، هیات فوتبال نظنز، نامی‌ نو، هیات فوتبال اصفهان، سایپا تهران، مهر عظام تهران، کیمیای اسفراین، پارس‌آرا شیراز، مس کرمان، هیات فوتبال آمل و هیات فوتبال رودان در لیگ برتر امسال حضور خواهند داشت.

این رقابت‌ها از ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات در یک گروه به صورت دوره‌ای رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

برنامه هفته نخست رقابت‌ها نیز اعلام شد و تیم فوتسال خانه من مشهد باید در نخستین مصاف خود مقابل آریا پاک البرز در خانه حریف به میدان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال بانوان فوتسال بانوان هیات فوتبال لیگ برتر رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی