Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در بیانیه «حازم قاسم» آمده است: تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی تلاشی جدید برای فرار از پذیرش مسئولیت کامل جنایت این ترور است که همه شواهد و مدارک حاکی از انجام آن توسط رژیم اشغالگر است.

وی افزود: ترور شیرین ابوعاقله توسط ارتش اشغالگر جنایتی تمام عیار است که رژیم اشغالگر را باید پاسخگو کرد و نباید اجازه داد که از مجازات فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش تر «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود: بعد از افتادن شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره بر روی زمین، هفت گلوله از اسلحه نظامیان اسرائیل شلیک شد.

وی در تلاش برای فرار از بار مسئولیت این اقدام غیر انسانی، گفت: احتمال زیادی وجود دارد که تیر نهایی توسط نظامیان اسرائیل به ابوعاقله شلیک شده باشد اما این اتفاق اشتباهی رخ داده و نیروهای اسرائیل متوجه نشده‌اند که شیرین یک خبرنگار است.

ادرعی همچنین مدعی شد: منطقه‌ای که ابو عاقله در آن حضور داشت، کاملاً در معرض دید نیروهای ما که خیابان را از وسط بسته بودند، قرار نداشت. ما گلوله را تحویل گرفتیم و با تحقیقات مشترک با طرف آمریکایی که آن را از رام الله آورده بود، نتوانستیم آن را مطابقت دهیم یا منبع آن را شناسایی کنیم چراکه گلوله آسیب دیده بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین‌های اشغالی "شیرین ابوعاقله" خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. شهادت این خبرنگار تاکنون بازتاب های وسیعی داشته است.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام این خبر، افزود: این خبرنگار هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در شمال کرانه غربی در حالیکه جلیقه خبرنگاری بر تن داشت، از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و کشته شد و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه نیز زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ۲۳ اردیبهشت ماه نیز حمله شدید و خشونت آمیزی را به کاروان تشییع پیکر ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره در قدس اشغالی انجام داد.

این هجوم و بی احترامی به شکلی بسیار شرم آور و در برابر چشم جهانیان انجام شد، به طوری که نیروهای صهیونیست با استفاده از بمب‌های صوتی به کاروان تشییع پیکر ابوعاقله یورش بردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حماس شیرین ابوعاقله رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد

منابع عبری‌زبان مدعی شدند کابینه نتانیاهو با آتش‌بس موقت در غزه به مدت چند هفته موافقت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، توافق موقت برای آزادی ده‌ها «ربوده شده» (اسرای صهیونیست نزد حماس) به پاسخ حماس بستگی دارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود افزود: اسرائیل در پیشنهاد خود، خواستار آزادی ده‌ها اسرائیلی «ربوده شده» از جمله زنان و سربازان زن و بیش از ۲۰ زندانی است.

بنا به گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی، اسرائیل انعطاف زیادی در مورد درخواست حماس برای خروج نظامیان ارتش از گذرگاه «نتزاریم»، نشان داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد.»

طبق این گزارش، «تل آویو با آزادی اسرای فلسطینی از جمله کسانی که متهم به انجام عملیات قتل هستند، موافقت خواهد کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا : اسرائیل با هسته اصلی توافق آتش‌ بس موافقت کرده است حماس و اسرائیل در آستانه آتش بس

دیگر خبرها

  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری