Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال اوکراین در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان، هلند را شکست داد تا با این پیروزی فدراسیون جهانی این تیم را تحسین کند.

به گزارش ایسنا، در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال اوکراین به مصاف تیم ملی والیبال هلند رفت و در یک دیدار عجیب توانست به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به شکست والیبال هلند نوشت: اوکراین هیجان انگیز هلند را در ست های مستقیم شکست داد! با پیروزی والیبال اوکراین، این تیم در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان با اسلوونی دیدار خواهد کرد. 

فدراسیون جهانی والیبال تاکید کرد: اوکراین با عملکردی مانند یک ماشین تنظیم‌شده، در اولین بازی خود در  مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی والیبال مردان جهان مقابل هلند پیروز شد تا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند. تیمی که جایگزین روسیه تعلیق شده در این رقابت ها شد، با کمک مهارهای فوق العاده خود 3-0 (25-16، 25-19، 25-18) هلند را شکست داد تا برای اولین بار در تاریخ به جمع هشت تیم برتر جهان راه یابد.

فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از بازیکنان اوکراین نوشت: دفاع‌های میانی اوکراین در طول مسابقه عالی بودند.

اولگ پلوتنیتسکیی ملی پوش والیبال اوکراین در خصوص افتخار آفرینی این تیم گفت: این شگفت انگیز است! این نتیجه کار ما در پنج سال گذشته با هم است. همه در این برد سهیم هستند. من بعد از پیروزی گریه کردم زیرا اکنون پیروزی برای کشور ما بسیار مهم است. هلند تیم قدرتمندی است اما باید بگویم که ما فوق العاده بازی کردیم. بعد از آخرین بازی مان در کشور لهستان کمی استراحت داشتیم و انرژی خود را بازیابی کردیم. 

او در خصوص رقابت بعدی تیم خود مقابل اسلوونی گفت: تماشاگران در حمایت از اسلوونی عالی هستند اما به ما انرژی می‌دهد و به نظرم بازی خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ والیبال اوکراین فدراسیون جهانی نهایی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال