Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامی گفت: با اجتماع بزرگ اربعین حسینی، یک نوع همبستگی و عزت اسلام ناب محمدی شکل گرفته و دشمن در صدد ایجاد تفرقه بین امت اسلامی به ویژه شیعه است، اگرچه در اربعین و کربلا، امت اسلامی اعم از شیعه، اهل سنت و حتی آزادگان عالم از سراسر جهان گرد هم آمده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد غلامی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: امروزه با شکوه ترین و با عظمت ترین اجتماعی بشری در قرن حاضر، روی کره زمین مربوط به اربعین است، همه مناسک و مباحث موجود در دنیا،  در حد و اندازه تجمع اربعین در کربلا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این امر بدون هیچگونه تبلیغاتی صورت گرفته است بدین معنا که مشتاقان سیدالشهدا از همه جای دنیا، خود را به عراق می رسانند و تمامی مشکلات و سختی های راه را به جان میخرند تا بر عظمت و شکوه هرچه بهتر اجتماع اربعین بیفزایند.

بزرگترین اجتماع بشری در ایام اربعین به صورت مردمی برگزار می شود


این کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان ادامه داد:  تحمل این همه شور و شعور حسینی و سراسر دنیا برای دشمن سخت و دشوار است، لذا تمام تلاش دشمن این است که بسترسازی کند که مردم از محرم ، اربعین و اسلام ناب محمدی فاصله بگیرند اما امروزه بزرگترین اجتماع بشری در ایام اربعین توسط همین مردان صورت گرفته است.

غلامی گفت: با اجتماع بزرگ اربعین حسینی، یک نوع همبستگی و عزت اسلام ناب محمدی شکل گرفته و دشمن در صدد ایجاد تفرقه بین امت اسلامی به ویژه شیعه است، اگرچه در اربعین و کربلا، امت اسلامی اعم از شیعه و اهل سنت و حتی آزادگان عالم از سراسر جهان گرد هم آمده اند. لذا برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و انقلاب و کشور ایران ، عده ای مواجب بگیر علی الخصوص منافقین به کار گرفته است. اینها عده ای ورشکسته فرتوت هستند که ادامه حیات شان تنها از راه نوکری اجانب میسر است و اینان که در ایام اربعین قصد اختلاف افکنی بین امت اسلامی دارند در بین این امت، هیچ جایگاهی ندارند.

اختلاف افکنی مذهبی مواجب بگیران تمامی ندارد

وی بیان کرد: معاندین و منافقینی که از طریق رسانه و شبکه های اجتماعی اقدام به تولید و نشر کلیپ هایی با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف در بین امت اسلام در ایام اربعین حسینی می کنند خود را ارزان فروختند. این مواجب بگیران که ضد دین و مخالف انقلاب هستند حتی به جبهه مقاومت هم رحم نکرده اند. اینان، با دریافت مواجب، حماسه بزرگ اربعین را خدشه‌دار  و حتی در اذهان عمومی شک و تردید ایجاد می کنند این اولین بارشان نیست و البته آخرین بار هم نخواهد بود ، دشمن همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و کم‌رنگ کردن اعتقادات دینی و مذهبی مردم است.

این کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان اذعان داشت: از این رو تمام اختلافات و درگیریها از سراسر دنیا را به ایران و اربعین مربوط می دانند. در حالی که مردم عراق با کمال میل پذیرای زائران ایرانی هستند ، به هیچ وجه امکان پذیر نیست که مردم عراق در ایام اربعین به زوار سیدالشهدا علیه السلام بی احترامی کنند، البته ممکن است فرد نادانی عملی انجام دهد اما قاطبه مردم عراق ، مهمان نواز هستند و پاسداشت اربعین را به ارث برده اند.

وی تاکید کرد: مردم عراق در طول یک سال ، از هزینه‌های روزانه زندگی خود را پس انداز کرده تا در ایام اربعین حسینی، میزبان و خادم زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام باشند. لذا ممکن است در روزهای آینده ، شاهد انتشار کلیپ های بیشتری با مضامین مختلف با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف در بین امت اسلامی در ایام اربعین حسینی باشیم قطعا در این ایام، شایعات افزایش می یابد همه اینها از خط نفاق دشمن است ، دشمن ترسیده و از انواع ترفند ها و حیله و نیرنگ ها در راستای کاهش تجمع اربعین حسینی بکار گرفته است و دشمن بداند هرگز به هدف شوم خود دست نخواهد یافت. لذا همه ما باید هوشیار باشیم و چشم بسته مطلب یا کلیپی را در فضای مجازی نشر ندهیم و نا خواسته ، آب در آسیاب دشمن نریزیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین امت اسلامی ایام اربعین بین امت اسلام اربعین حسینی ایجاد تفرقه مردم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ویژه برنامه صادق آل عبا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک با تلاوت قران کریم توسط قاری ممتاز حسین جعفری شروع می‌شود و پس از آن ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی می‌کند.

وی افزود: دسته‌های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه دارد.. همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه مستقر می‌شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: این‌برنامه توسط فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲،پ ایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به میدان المپیک منطقه ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 6093370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود