Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@10:31:30 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۲۳۶۸

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته پنجم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم استقلال در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه در ورزشگاه آزادی مقابل دیدگان تماشاگران پذیرای پیکان تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال در دیدار مقابل پیکان تهران را بررسی خواهیم کرد:

سیدحسین حسینی حسرت گلزنی پیکانی‌ها را طولانی‌تر می‌کند؟

دروازه‌بان نخست استقلال تهران سیدحسین حسینی است؛ او در دو بازی گذشته مقابل مس کرمان و نفت مسجدسلیمان موفق به ثبت کلین‌شیت شده و اکنون باید در شرایطی مقابل پیکان قرار بگیرد که خودروسازان تهرانی چهار بازی است در لیگ‌برتر و جام‌حذفی موفق نشده‌اند دروازه استقلال را باز کنند و حسینی می‌تواند با ثبت سومین کلین‌شیت خود حسرت گلزنی پیکانی‌ها برابر استقلال را به ۴۵۰ دقیقه برساند.

سه‌دفاع قابل‌اعتماد ساپینتو پای‌ثابت بازی‌ها

رافائل سیلوا، روزبه چشمی و عارف غلامی در هر چهار بازی گذشته تیم فوتبال استقلال در قلب خط‌دفاعی در برابر حریفان قرار گرفته‌اند؛ دو کلین‌شیت و دریافت سه‌گل عملکرد این سه‌دفاع در کنار سیدحسین حسینی بوده و تا زمان رسیدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به‌مرز آمادگی باید شاهد این مثلت در خط‌دفاعی آبی‌پوشان تهرانی باشیم.

مِهرِ مهری در دل ساپینتو

خط‌میانی استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ‌برتر تغییراتی داشته اما چند بازیکن در اکثر بازی‌ها مورداعتمادترین هافبک ساپینتو بوده‌اند؛ مهدی مهدی‌پور در تمامی چهار بازی گذشته به‌میدان رفته ولی بازیکن دبل‌پیوت وی ثابت نبوده است، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند و سعید مهری فرصت کردند خودشان را در ترکیب استقلال نشان بدهند و شنیده می‌شود ساپینتو شدیداً از سعید مهری رضایت دارد و می‌خواهد کماکان به‌او اعتماد کند. در سمت چپ و راست زمین استقلال، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو بازی متوالی در ترکیب بوده‌اند و اگر تصمیم سرمربی پرتغالی آبی‌ها عوض نشود این‌بازی را نیز از ابتدا در زمین حضور خواهند داشت.

شهباززاده با ستاره‌های اروپایی به ترکیب بازمی‌گردد!

در دیدار هفته گذشته استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان که با یک تساوی بدون‌گل برای آبی‌ها همراه بود، پیمان بابایی، کوین یامگا و محمد محبی در ترکیب ابتدایی قرار داشتند و اواخر بازی فرصت به آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده نیز رسید. ساپینتو که از امتحان‌کردن این مثلث چیزی عایدش نشد قرار است سجاد شهباززاده را به ترکیب اصلی بازگرداند و محمد محبی و مهدی قایدی را به‌عنوان دو سلاح مرگ‌بار کنار سجاد بگذارد تا با بی‌رحمی تمام پیکان را مورد هجوم حملات و فشارهای سهمگین خود قرار بدهند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی، سجاد شهباززاده.

کد خبر 602807

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال ترکیب استقلال ترکیب احتمالی استقلال هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سیدحسین حسینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ