Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی جدی دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه شیروان اظهار داشت: این میزان اعتبار برای بهسازی راه های روستایی هزینه می شود و تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار راه مناسب برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه این شهرستان با ۶۳.۳ درصد پایین ترین شاخص راه روستایی استان را دارد افزود: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در این زمینه انجام شده است و اینک ۵۰ کیلومتر روکش و آسفالت راه روستایی در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتبارات امسال این حوزه در مقایسه با سال گذشته ۶ برابر افزایش یافت و شاهد تحولات خوبی در راه روستایی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امسال ۲۶ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان روکش و ۲۴ کیلومتر آسفالت شده است اضافه کرد: سهمیه قیر رایگان این شهرستان از محل محرومیت زدایی ۲۷۰ میلیارد ریال است و با این ظرفیت تحول خوبی در حوزه آسفالت شهرستان انجام می شود.

جدی یادآور شد: برای آسفالت جاده اوغاز- باجگیران، شیروان- قوشخانه و شیروان-اسفراین در گذشته از ظرفیت های ملی استفاده نشده است و گرفتن این اعتبارات آغاز شده و در آینده این جاده ها بهسازی می شود.

اولویت تکمیل طرح های ورزشی

وی در خصوص طرح های نیمه تمام ورزشی شیروان نیز گفت: برخی از طرح های نیمه تمام سال ۹۰ در هفته دولت امسال افتتاح شد و پیگیری اجرای دیگر طرح ها در دستور کار قرار دارد، این در حالی است که در گذشته پی گیری های لازم جهت تامین اعتبارات انجام نشده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ۹ زمین چمن پایدار در روستاهای مختلف شهرستان راه اندازی می شود ضمن اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهور برای تکمیل و اتمام ساخت سالن سه هزار نفری این شهرستان مصوب شد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعتبارات شیروان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعتبارات شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی