Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:28:33 GMT

روزنامه قطری: کی‌روش به ایران نزدیک است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۳۰۷۹

روزنامه قطری: کی‌روش به ایران نزدیک است

به گزارش خبرنگار مهر، شایعات و خبرهای غیر رسمی درباره مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی روش و احتمال بازگشت این مربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی در کشورهای دیگر هم دنبال می‌شود.

روزنامه «الرایه» قطر در این خصوص نوشت: «رسانه های ایران اشاره کرده‌اند که کارلوس کی روش پرتغالی چند هفته مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به زودی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال بازخواهد گشت و جایگزین دراگان اسکوچیچ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این روزنامه همچنین اشاره‌ای به وعده مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران برای بازگرداندن کی روش داشته است.

کد خبر 5582825 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان شیخ دیاباته مهدی تاج قایقرانی کمیته ملی المپیک تیم فوتبال هوادار تهران کشتی آزاد دراگان اسکوچیچ تکواندو کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم

۱۰ اردیبهشت روزی افتخارآمیز در تاریخ ایرانیان است، در ۲۲ تیرماه ۱۳۸۴، هیات دولت مصوبه‌ای را تایید کرد که به موجب آن دهم اردیبهشت هرسال، “روز ملی خلیج فارس” نام گرفت.

روزی که یادآور ازخودگذشتگی‌های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط جابرانه بر سواحل جنوبی کشور (۲۱ آوریل ۱۶۲۲ میلادی) در پی رشادت‌های سپاه ایران به رهبری امیرالامرای فارس (امام قلی‌خان) می‌باشد. شاه عباس صفوی  در این روز در سال ۱۶۲۱ میلادی توانست هرمز را از چنگ پرتغالی‌ها درآورد، تا همیشه به خاطر این اقدامش از او به نیکی یاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی