Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:13:56 GMT

پیکر شهید نیروی انتظامی در سبزوار تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۴۴۰۸

پیکر شهید نیروی انتظامی در سبزوار تشییع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر پاک شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت ستوان دوم «امیر کیوانلو»، که هنگام انجام وظیفه در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسیده بود، صبح سه شنبه بر دوش مردم شهیدپرور زادگاهش سبزوار تشییع شد.

این مراسم با حضور مسؤولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران همراه بود تشییع کنندگان پیکر این شهید را با شعارهای «لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و الله اکبر» از مسجد جامع تا گلزار شهدای سبزوار مشایعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رضا دولت آبادی، سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار اظهار کرد: شهید بزرگوار کیوانلو از کادر نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت و دفاع از ناموس مردم در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسید.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با قدردانی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر این شهید، افزود: امنیت بی بدیل کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و رشادت نیروهای مسلح است.

گفتنی است شهید امیر کیوانلو دو روز قبل در جریان درگیری مأموران پلیس با یک سارق، در تهران به شهادت رسید و پیکر مطهر و پاک این شهید امروز پس از آئین باشکوه تشییع در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت.

کد خبر 5583030

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی شهرستان سبزوار نیروی انتظامی تهران تشییع شهدا اربعین حسینی بوشهر اربعین 1401 کرمانشاه زیرساخت های مرزی اربعین ویروس کرونا مرز مهران اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا آتش سوزی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم