Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه کشوری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران از تحقق ۸۰ درصدی برنامه آموزشی مدیران کنترل کیفیت خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس تقویم آموزشی اداره کل، مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان سه هزار و ۱۰۸ نفر ساعت آموزش دیدند.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه عملیاتی سال جاری که سه هزار و ۷۷۳ نفر ساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت در نظر گرفته شده است، عملکرد اداره کل تاکنون تحقق ۸۰ درصدی برنامه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد لرستان افزود: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی، ارتقای سطح دانش فنی و بهبود مستمر بوده است.

کد خبر 5583041

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره استاندارد لرستان معصومه کشوری برگزاری دوره آموزشی اربعین حسینی بوشهر اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین مرز مهران اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا آتش سوزی خراسان رضوی مشهد مدیران کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است