Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع اساتید بسیجی سراسر کشور گفت: درحالی‌که داشتن و استفاده از سلاح هسته‌ای، منطق دشمنان ایران اسلامی است؛ اما براساس اندیشه اسلامی و دکترین جمهوری اسلامی ایران، کشتار گسترده مردم، عملی باطل است.

او افزود: درعین‌حال جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود، دقت سلاح‌هایش را بالا برده است؛ به‌طوری‌که موشک‌های بالستیک کشور از دقت صددرصدی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جنگ اصلی در جهان امروز را جنگ دانش بینش‌ها و تفکر‌ها دانست و ادامه داد: نتیجه دانش بدون معنویت، تحریم ملت‌هاست و تحریم کشور ما ظلمی است که باید رفع شود.

سرلشکر سلامی بیان کرد: استادان بسیجی در تقابل افکار و اندیشه با غرب و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش محوری دارند.

او همچنین با اشاره به دستاورد‌های علمی کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تولید دانش کاربردی، قدرتمند شده است و دانشگاه و دانشگاهیان در این مسیر، نقش محوری دارند.

بیش‌از ۳۰۰ نفر از استادان بسیجی از سراسر کشور در دوره اول طرح ولایت اساتید در مشهد شرکت دارند و با حضور در مباحث مختلف مسائل داخلی منطقه‌ای و جهانی را بررسی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلاح هسته ای فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد