Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:50:39 GMT

صف ‎های طولانی در پشت باجه‎ های پستی مهرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۴۷۵۲

صف ‎های طولانی در پشت باجه‎ های پستی مهرستان

تنها اداره پست شهرستان مهرستان روزهای شلوغ و پر ازدحامی را سپری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، روز گذشته تنها اداره پست شهرستان مهرستان روز شلوغی را سپری کرد.

برخی از شهروندان مهرستانی به دلیل اینکه کدپستی خود را در سامانه شرکت نفت ثبت نکرده بودند، سهمیه نفت آنها قطع شد که برای رفع این مشکل باید به اداره پست مراجعه و کد پستی دریافت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حضور تعداد زیادی از شهروندان برای رفع این مشکل باعث شد تنها اداره پست شهرستان جواب گوی این ازدحام جمعیت نباشد و باعث به وجود آمدن صف های طولانی شود.

حذف سهمیه نفت، اداره پست مهرستان را شلوغ کرد

یکی از شهروندان که آقای جوانی بود در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مدت دو ساعت است که در صف ایستادم، چرا مسئولین به فکر مردم نیستند، همیشه بیشتر وقتمان در صف های طولانی سپری می شود.

این شهروند مهرستانی افزود: همیشه باید یا صف نان باشیم ، یا در صف بنزین، یا در صف روغن و مرغ و امروز هم در صف پست، نصف عمرمان در صف ها سپری می شود.

شهروند دیگری که کارمند نیز بود ضمن گلایه از صف های طولانی گفت: پاس ساعتی گرفته ولی آنقدر جمعیت زیاد است که مدت پاس اداری رو به اتمام است ولی هنوز نوبتش نشده.

اداره پست مهرستان تنها یک کارمند دارد

خبرنگار ما برای پیگیری این ازدحام جمعیت به سراغ سید زاده ، رئیس اداره پست مهرستان رفت تا علت را جویا شود که وی در مرخصی بود و در ارتباط تلفنی با خبرنگار ما گفت: شهرستان مهرستان تنها یک اداره پست دارد و آن هم فقط با یک رئیس و یک کارمند اداره می شود.

سید زاده افزود: در روزهای عادی این اداره پاسخ گوی نیاز شهروندان است، اما این ازدحام جمعیت بخاطر این است که تنها یک نفر در اداره پست است و سرعت پاسخ گویی کمی پایین آمده است. 

وی بیان کرد: به دلیل اینکه برخی از کد پستی های شهروندان در سامانه شرکت نفت اشتباه ثبت شده است و یا ثبت نیست باعث شده که شهروندان زیادی به اداره پست مراجعه کنند و این ازدحام به وجود آمده است.

رئیس اداره پست مهرستان بیان کرد: در روزهای آینده دریافت کد پستی شهروندان که به اتمام برسد ازدحام جمعیت کاهش و به روال عادی باز خواهیم گشت.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ازدحام جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد

روح الله سرگزی  اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در برابر هر گونه سیل احتمالی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان آمادگی دارند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان طی روز جاری بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان گزارش باران مخابره شد که تاکنون در زاهدان ۳.۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر باران باریده است.

وی بیان کرد: بارش های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان، پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. برای شمال استان از جمعه وزش باد در برخی ساعات و گرد و خاک انتظار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد