Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه همیشه انتقاد و برخورد با فساد هزینه دارد، گفت: نیروهای انقلابی حتما آمادگی این را دارند تا در مبارزه با مفاسد هزینه بدهند. 

به ایسنا، مهدی اقراریان در جریان برگزاری نودمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه نیروهای خدوم شهرداری تهران و زحمت کشان حوزه مدیریت شهری جزء با ارزشترین سرمایه های شهر محسوب می‌شوند، اعلام کرد: باید به این افراد اهتمام ویژه ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به تغییرات جدید در انتصابات بدنه شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: پس از گذشت یکسال از دوره مدیریت آقای زاکانی در این چند روز اخیر شاهد شروع فصل جدید جابجایی مدیران  در مجموعه شهرداری تهران هستیم که یکی از این تغییرات در حوزه حساسی همچون حراست شهرداری تهران است.

وی افرود: با توجه به اینکه یکی از این تغییرات در حوزه نظارتی است که بنده هم عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران هستم شاهد این بودیم که اقای مقدم که جزو برادر انقلابی، ارزشمند و از نیروهای پاکدست به شمار می‌رود؛ طی یکسال گذشته به صورت غیر نمایشی به مبارزه با فساد پرداخته است. 

اقراریان تاکید کرد: بنده در جلسات مکرر با آقای مقدم و بازدیدهایی که از مجموعه حراست شهرداری تهران داشتم شاهد عملکرد خوب و ارزشمند از ایشان بودم. 

وی با اشاره به اینکه مسئول سابق حراست شهرداری تهران بطور کل از بدنه شهرداری جدا شدند، گفت: بنده وظیفه خود میدانم که بعنوان یک عضو از خانواده ۲۱ نفره شورای اسلامی شهر تهران از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کرده و برای وی آرزوی توفیق و موفقیت داشته باشیم. 

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه انتقاد و برخورد با فساد حتماً هزینه دارد گفت: نیروهای انقلابی و حزب اللهی حتما آمادگی این را دارند که در مبارزه با فساد در مقابل کسانی که مبارزه نمایشی با فساد را در دستور کار خودشان دارند، هزینه بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند