Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:22:56 GMT

رد رشوه توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۵۵۶۱

رد رشوه توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ حمزه شایان مهر اظهار کرد: ساعت ۱۸ روز گذشته راننده یک دستگاه سواری پژو به مشخصات معلوم در محور قزوین-کرج مرتکب تخلف حرکت خلاف جهت در آزاد راه شده که توسط تیم گشتی پلیس راه به منظور اعمال قانون متوقف شد.

وی افزود: مامور پلیس راه از راننده تقاضای مدارک می کند که راننده خودرو با اظهار اینکه مدارک خودور همراهش نیست جهت رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال به مامور را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی استان خاطر نشان کرد: مأمور خدوم با عزت نفس و شرافت کاری در مقابل این رفتار عکس العمل نشان داده، ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورتجلسه و با تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شایان مهر با اشاره به معرفی فرد رشوه دهنده برای برخورد قانونی به مراجع قضائی گفت: تلفن 197 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان در خصوص نوع عملکرد کارکنان پلیس است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین پلیس رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان