Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@14:00:03 GMT

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۸۵۵۶

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در تهرانپارس

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هشت هزار لیتر روغن موتور صنعتی قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایران اکونومیست، سرهنگ هدایت بهرامی درباره کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق از یک انبار در شرق تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک انبار سوخت در محدوده تهرانپارس شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه در راستای برخورد و جمع‌آوری انبارهای غیرقانونی و بر اساس اطلاعات دریافتی درباره وجود انبار روغن موتور صنعتی قاچاق در منطقه تهرانپارس، انبار غیرمجاز مکان‌یابی شد و ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی ابتدایی موفق شدند مقادیری روغن موتور در محل کشف کنند.

وی ادامه داد: کالاهای مکشوفه، شامل بیش از هشت هزار لیتر روغن موتور صنعتی قاچاق بوده است. در همین راستا پرونده ای برای متهمان مربوطه تشکیل شده و متهم نیز به دادسرا ارجاع داده شده است. همچنین بر اساس برآورد کارشناسان، ارزش ریالی اموال مکشوفه به بیش از پنج میلیارد ریال رسیده است.

بهرامی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف پلیس است. در راستای اجرای صحیح این مسئولیت، از شهروندان درخواست می‌کنیم تا درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با پلیس امنیت اقتصادی به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و اطلاعات دریافتی خود را به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی تهران ، سرهنگ هدایت بهرامی ، قاچاق ، تهران ، تهرانپارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی تهران قاچاق تهران تهرانپارس پلیس امنیت اقتصادی روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه می‌باشد.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیر مجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه و غیر مجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: پلیس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع