Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مذنب مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از برکناری دو مدیر ارشد هواپیمایی ایران ایر خبر داد.

وی با اشاره به گزارشات قصور صورت‌گرفته در نحوه فروش بلیط هواپیما برای سفر اربعین حسینی گفت: عدم شفافیت در نحوه و تعداد بلیط‌های توزیع شده، عدم برنامه‌ریزی مناسب برای اعزام زائرین و نارضایتی مردم از نحوه برخورد در مراکز فروش دلایل برکناری این دو مسوول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر ستاد اجرایی اربعین وزارت راه با اشاره به بررسی عملکرد قبلی مدیران این ایرلاین هوایی توسط بازرسان این وزارتخانه تصریح کرد: دستور عزل یکی از معاونین مدیرعامل و یک مدیر ارشد هواپیمایی هما صادر و به شرکت مذکور ابلاغ شد.

وی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی برای برخورد با مدیران اهمال کار یا متخلف بیان کرد: اولویت نخست ما رعایت ضوابط و بخشنامه‌ها و تکریم هر چه بیشتر زوار اربعین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد دولت ترکیه اعلام کرد که ترکیه به متحدان خود در ناتو گفته است که آنکارا از نامزدی «مارک روته» نخست وزیر هلند برای تصدی دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند.

این مقام ارشد دولت ترکیه که نخواست نامش فاش شود دراین‌باره افزود که آنکارا امروز دوشنبه این موضوع را به اطلاع دیپلمات های متحدان خود در ناتو رسانده است.

این تصمیم دولت ترکیه سه روز پس از سفر روته به ترکیه اتخاذ شد که هدف از سفرش جلب حمایت رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه بود.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو و نخست وزیر سابق نروژ که از سال ۲۰۱۴ بالاترین مقام غیرنظامی ناتو را بر عهده داشت، به پایان دوره خود نزدیک می شود. پس از عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، مأموریت او چندین بار تمدید شده است، زیرا ناتو به دنبال حفظ یک دست ثابت در راس آن بود.

کد خبر 6092320

دیگر خبرها

  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار