Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کادری سیمپسون، کمیسر انرژی اروپا، امروز سه‌شنبه تأیید کرد که روسیه پس از توقف جریان‌های خود از طریق خط لوله (نورد استریم) به دلیل پر بودن مخازن، مجبور به سوزاندن مقادیری گاز است.
کمیسر اتحادیه اروپا در جریان بازدید از جاکارتا، پایتخت اندونزی، به خبرنگاران گفت:ما می بینیم که روسیه و شرکت هایش از گاز طبیعی به عنوان سلاح استفاده می کنند، آنها ارسال محموله ها به اروپا را متوقف کرده اند اما .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آنها خطوط لوله گاز دیگری به سایر نقاط جهان ندارند و مخازن زیرزمینی آنها پر است.
وی افزود: ماهواره های ما نشت گاز و سوزاندن گاز طبیعی را ثبت کرده اند اما این برای محیط زیست بسیار مضر است زیرا متان دومین گاز مضر در بین گازهای گلخانه ای است.
اوادامه داد:ما نمی خواهیم به متجاوز بهای نامناسبی بپردازیم (همانطور که او می گوید) بنابراین پیام ما به اندونزی و همچنین به هند و چین این است که اگر همچنان می خواهید محصولات نفتی روسیه را بخرید، پیشنهاد می کنیم قیمت را تعیین کنید.
پس از آنکه غول روسی گازپروم روز جمعه از بسته شدن کامل خط لوله گاز نورد استریم 1 خبر داد، اروپا ممکن است زمستان امسال با کمبود شدید گاز مواجه شود.
کرملین توقف تحویل از طریق این خط لوله راهبردی گاز را به تحریم های اعمال شده توسط غرب پس از حمله روسیه به اوکراین نسبت داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روسیه گاز نورد استریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلزدگی اروپایی‌ها از دموکراسی درحال افزایش است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس یک مطالعه جهانی، نارضایتی از دموکراسی در برخی از بخش‌های اروپا که حکومت‌ها از برآورده کردن انتظارات دموکراتیک شهروندان بازمانده‌اند، در حال افزایش است.

شاخص ادراک دموکراسی (DPI) که با جامعه آماری ۶۳ هزار نفر از ۵۳ کشور جهان، از جمله ۱۵ کشور عضو اتحادیه اروپا بزرگترین ارزیاب دموکراسی در سطح جهانی محسوب می‌شود، تحقیقی بین ماه‌های فوریه و آوریل سال جاری انجام داد.

براساس این تحقیق، اگرچه اکثر شهروندان اتحادیه اروپا (۵۷ درصد) وطنشان را دموکراتیک می‌دانند، اما در سه کشور فرانسه، یونان و مجارستان اکثریت اکنون بر این باورند که در دموکراسی زندگی نمی‌کنند.

تنها ۳۱ درصد از شهروندان مجارستان کشور خود را یک دموکراسی به حساب می‌آورند. این کشور در سال‌های اخیر بر سر نقض حاکمیت قانون در مواردی چون تصویب قوانینی خفقان رسانه‌های مستقل و مداخله سیاسی در امور قضایی درگیری‌های بسیاری با بروکسل داشته است.

نارضایتی میان یونانی‌ها نیز درحال افزایش است و تنها ۴۳ درصد از آن‌ها بر این باورند که کشورشان دموکراتیک است.

یونان که خود زادگاه دموکراسی است در سال‌های اخیر به دلیل مقابله با مهاجرانی که از مسیر دریای مدیترانه به این کشور می‌آیند، روند فرسایشی کاهش آزادی رسانه‌ها و بازخواست رونامه‌نگاران و مخالفان دولت، زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

پارلمان اروپا پیش‌تر در سال جاری با تصویب قطعنامه‌ای تداوم پسرفت حاکمیت قانون در یونان را محکوم و خواستار بازنگری در کمک‌های اتحادیه اروپا به این کشور شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلزدگی اروپایی‌ها از دموکراسی درحال افزایش است
  • طرح ترور رئیس جمهور اوکراین توسط روسیه در آستانه مراسم تحلیف پوتین
  • ادعای مقام آمریکایی درباره توقف ارسال محموله مهمات به تل‌آویو
  • دهه «رکود، عبرت، تجربه»/خسارت ۱دهه توقف ذخیره‌سازی گاز ایران
  • نبض گردشگری اروپا در دست چینی‌ها
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا