Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها است که باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی شناسایی و ریشه‌یابی هنجارها، فرصت‌ها، قوت‌ها و آسیب‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: باید دلایل مشکلات و چالش‌های اجتماعی شناسایی شود و ضمن پیشگیری از این آسیب‌ها برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: بودجه اختصاص یافته به بحث آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کافی نیست.

وی خواستار اختصاص بودجه مناسب در بخش فرهنگی و اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شد و اضافه کرد: انجام کارهای فرهنگی مفید می‌تواند عاملی برای پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری ایجاد تناسب و توازن بین بودجه‌های عمرانی با بودجه‌های فرهنگی را ضروری دانست و ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه و فعالیت‌های فرهنگی باید تقویت شود.

وی با اشاره به حوزه گسترده فعالیت بهزیستی تصریح کرد: اعتبارات بهزیستی با وجود تخصیص بالا اما محدود است و باید از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، نیروگاه و خیران برای کمک به این اداره کل بهره لازم برده شود.

کد خبر 5583705

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی امام جمعه بوشهر بوشهر شورای فرهنگ عمومی اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین مرز مهران گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل آتش سوزی مشهد آسیب های اجتماعی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد