Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:32:33 GMT

توقیف یک محموله چوب قاچاق در رودبار

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۱۸۴۷

توقیف یک محموله چوب قاچاق در رودبار

سرهنگ عیسی روشن‌قلب گفت: مأموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون در حال تردد از مسیر شمال به جنوب مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو و تحویل به اداره منابع طبیعی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش این محموله را ۵۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار تصریح کرد: در این راستا متهم ۳۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ روشن‌قلب حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید

توقیف یک کامیون حامل چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه کشف بیش از ۶ هزار اصله چوب قاچاق در گیلان تعزیر میلیونی عاملان قاچاق چوب

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق چوب منابع طبیعی گیلان چوب جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد

غلامرضا اسمعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان و رساندن امانت به دست نسل آینده یک حلقه چاه که به صورت غیر مجاز در منطقه گردشگری روستای خاییز شهرستان تنگستان حفاری شده بود با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و ضابطین قضائی پلمب و مسلوب المنفعه شد.

دادستان شهرستان تنگستان تصریح کرد: با افراد سود جو و منفعت طلبی که به دنبال تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال هستند برخورد جدی و نسبت به رفع تصرف از آنها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6099575

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل