Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:31:52 GMT

لزوم تسریع خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین در میرجاوه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۱۹۴۴

لزوم تسریع خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از میرجاوه،  سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید میدانی از زائرسرای امام رضا(ع) در میرجاوه و نظارت بر روند خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع)در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت : کارکنان پلیس به عنوان یک خدمتگزار و خادم سید الشهداء در کنار زائران آن حضرت در راه امنیت و آرامش آنان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و قطعاً این خدمت هر چه سخت تر باشد افتخارش نیز بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین(ع) از اولویت های فرماندهی انتظامی کشور درمراسم اربعین است که امیدواریم با کمک و همیاری مردم عزیز این امر محقق شود.

سردار اشتری تصریح کرد: در این راستا برنامه ریزی مناسبی جهت تسهیل در تردد، ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی در محدوده مرز میرجاوه برای شهروندان در نظر گرفته شده که ان شاالله رضایت مندی زائران اربعین حسینی(ع) را در پی خواهد داشت. 

فرمانده انتظامی کشور خاطر نشان کرد: خدمتگزاری به مردم در این ماموریت معنوی یک افتخار بزرگ برای پلیس است، فرماندهی انتظامی استان نیز همانند سال های گذشته با تمام توان در خدمت زائران عزیز و آرامش آنان هستند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار اشتری مرز میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، غیرتی با اشاره به شکسته شدن بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه گفت: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند